GIRL POWER: ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΥΛ THINK

Naseem Rangwala, η αστροφυσικός που οδήγησε τη SOFIA στο φεγγάρι

Η επιστήμονας έργου του project SOFIA
Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ
Naseem Rangwala, η αστροφυσικός που οδήγησε τη SOFIA στο φεγγάρι

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πριν μερικές μέρες ανακαλύψαμε πως υπάρχει νερό στη Σελήνη. Μια είδηση που αλλάζει τα δεδομένα σχετικά με τις μελλοντικές εξερευνήσεις του διαστήματος.

Νερό στη φωτεινή (ορατή) πλευρά της Σελήνης ανίχνευσαν -πέραν κάθε αμφιβολίας- η Αμερικανική Διαστημική Υπηρεσία (NASA) .

Η Naseem Rangwala ήταν η προτζεκτ μάνατζερ της SOFIA το σκάφος της NASA  (Stratospheric Observatory for Infrared Astronomy)  το οποίο τροποποιήθηκε για να λειτουργεί ως αστρονομικό παρατηρητήριο.

"Το νερό είναι ένας κρίσιμος πόρος για αυτό που λέμε βαθιά εξερεύνηση του διαστήματος. Θέλουμε να γνωρίζουμε όσα περισσότερα μπορούμε για το νερό στο φεγγάρι για να υποστηρίξουμε τον απώτερο στόχο της δημιουργίας μιας βιώσιμης ανθρώπινης παρουσίας εκεί. Στη Γη είναι εύκολη η μετακίνηση, γιατί μπορείτε να φτάσετε σε έναν προορισμό και να πάρετε νερό και φαγητό. Δεν θέλετε να μεταφέρετε νερό και άλλους πόρους μαζί σας όπου πηγαίνετε! Οπότε ελέγχουμε τι δυνατότητες έχουμε κι εκεί", λέει η Naseem για να εξηγήσει το πόσο σημαντική ανακάλυψη είναι".
"Αυτή ήταν η πρώτη μου αποστολή ως επιστήμονας έργου και είμαι πολύ τυχερή και ευγνώμων γιατί περίπου πριν ένα χρόνο ανακαλύψαμε το πρώτο μόριο που σχηματίστηκε ποτέ στο σύμπαν, το helium hydride (υδρίδιο ηλίου). Μου αρέσει η έρευνα και όσα ανακαλύπτω αλλά όταν επιτρέπεις στην επιστημονική κοινότητα να κάνει μεγάλες ανακαλύψεις όπως αυτή, είναι μεγάλη τιμή".
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ