ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Δάφνη πώς είναι να σπας νόρμες σχεδιάζοντας ξεχωριστά non binary prints;

Η Γυναίκα πίσω από το clothing brand "The Norm" απαντάει στις ερωτήσεις του Pink.gr
Γράφει ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΡΔΕΡΙΝΗΣ
Δάφνη πώς είναι να σπας νόρμες σχεδιάζοντας ξεχωριστά non binary prints;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H Δάφνη Δεληγιάννη είναι μια γυναίκα από αυτές που θαυμάζουμε για το πάθος τους. Μια γυναίκα που μέσα από την τέχνη της, σπάει νόρμες και μας καλεί να γίνουμε πιο έντονοι, πιο ελεύθεροι και πιο χρωματιστοί άνθρωποι! 

Γεννήθηκε στην Αθήνα αλλά σε μικρή ηλικία μετακόμισε τον Βόλο. Ο πατέρας της ήταν καθηγητής Ιστορίας της Τέχνης και η μητέρα της καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας και θεατρολόγος. Στα 18 της ήρθε στην Αθήνα και ξεκίνησε να σπουδάζει στη σχολή Βακαλό. Τελείωσε το Τμήμα Γραφιστικών Σπουδών της σχολής, αλλά λόγω της κρίσης δυσκολεύτηκε να βρει δουλειά στο αντικείμενο της. Δυσκολία που την πήγε μέχρι την Καραϊβική για μερικά χρόνια. Το 2018 ξεκίνησε να εργάζεται σαν art director και textile designer σε κάποια brands και παράλληλα παρακολουθούσε μαθήματα εξ αποστάσεως με το Central Saint Martins σχετικά με το Trend Forecasting in Fashion και εξειδίκευση στο Textile Design.

Ήταν λογικό ότι όλο αυτό θα κατέληγε σε ένα πολύ δημιουργικό project! Το 2020 και αφού έχει γεννήσει το παιδάκι της, ξεκινάει να οργανώνει το The Norm. Ενα clothing brand με έναν δικό του χαρακτήρα που τους κερδίζει όλους! Έντονο, χαρούμενο, χρωματιστό και που ταιριάζει σε όλους. Ένα brand που αγαπάει να ντύνει ανθρώπους χωρίς να τους κρίνει για το σώμα, τα κιλά, το φύλο ή το ό,τι ξεχωριστό έχουν. Ένα brand που αγαπήσαμε αμέσως και θέλουμε να το φέρουμε μπροστά στα μάτια σου, γιατί έτσι θα το αγαπήσεις και εσύ!

Πώς προέκυψε το The Norm και ποια η ιστορία πίσω από το όνομα του brand;

Η ιδέα στριφογύριζε για πολλά χρόνια μέσα στο κεφάλι μου, αλλά πήρε μορφή μετά την πρώτη καραντίνα. Είχα μόλις γίνει μαμά και υπήρχε μια πλημμύρα συναισθημάτων που μου δημιούργησε την τεράστια ανάγκη να εκφραστώ δημιουργικά. Έτσι ξεκίνησα να φτιάχνω κάποια πρώτα προσχέδια, που βέβαια στην πορεία άλλαξαν εντελώς. Είχα στο μυαλό μου ότι ήθελα να κάνω ένα brand που να είναι συμπεριληπτικό και να εκφράζει αυτούς που θα επιλέξουν να φορέσουν αυτά τα τόσο έντονα κ χρωματιστά ρούχα. Μετά από αρκετό brainstorming ήρθε το The Norm το οποίο αναφέρεται στις νέες νόρμες, νέες συνήθειες, στο μέλλον. Σε οτιδήποτε μας δίνει ελπίδα για θετικές αλλαγές, για εξέλιξη και κυρίως για αποδοχή.

Από που παίρνει έμπνευση η Δάφνη για να φτιάξει αυτά τα ιδιαίτερα prints;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τα πάντα! Όταν ξεκινάω μια συλλογή, στο μυαλό μου επικρατεί ένα χάος! Χρώματα, σχήματα, παλέτες, ένας χαμός! Νομίζω ότι όλα ξεκινούν από την τέχνη. Σαν παιδί ενός Ιστορικού Τέχνης, έχω μεγαλώσει με πολλές επισκέψεις σε μουσεία, οπότε αυτό είναι ένα σημείο αναφοράς μου. Η μουσική, η φύση, τα χρώματα. Οτιδήποτε μπορεί να είναι το έναυσμα για μια καινούργια ιδέα!

Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να έχεις το δικό σου fashion brand στην Ελλάδα;

Όχι πολύ εύκολο, όχι όμως κ ακατόρθωτο. Πιστεύω ότι όλα ξεκινούν από το όραμα σου. Πως φαντάζεσαι αυτό που θέλεις να κάνεις και τι απαιτεί αυτό, από χρόνο, χρήμα, επαφές κλπ. Εγώ αποφάσισα να ξεκινήσω σιγά σιγά, με πολλή προσωπική δουλειά. Δυστυχώς, όπως λειτουργεί η κατάσταση στην αγορά αυτή τη στιγμή, κάποιος που ξεκινάει τώρα και έχει ένα συγκεκριμένο budget, αναγκάζεται να γίνει συγκεντρωτικός και να κάνει πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Βέβαια, αξίζει να αναφέρω ότι η στιγμή που θα δεις κάποιον να περνάει φορώντας το ρούχο σου, μια θετική κριτική, το «μπραβο» από τους πελάτες σου, σε αποζημιώνει και σου δίνει την ενέργεια να συνεχίσεις με αγάπη αυτό που κάνεις.

Ποιο ήταν το μεγαλύτερο εμπόδιο που βρήκες μπροστά σου ως τώρα;

Χμμμμ…νομίζω ο εαυτός μου! Σίγουρα στην Ελλάδα του 2022, ξέρουμε ότι ακόμα έχουμε θέματα γραφειοκρατικά, όπως και το να βρεις τους σωστούς συνεργάτες που ταιριάζουν σε εσένα. Γιατί το ρούχο, μέχρι να φτάσει στην κρεμάστρα μας, περνάει από πολλά «χέρια». Αλλά πιστεύω ότι το πιο δύσκολο σε αυτούς τους αβέβαιους καιρούς, είναι το να πιστέψεις εσύ στον εαυτό σου. Να πιστέψεις ότι μπορείς να πετύχεις τους στόχους σου.

Μπορεί να ακούγεται ρομαντικό κ απλοϊκό, αλλά δεν είναι. Πολλές φορές βάζουμε εμείς τα εμπόδια. Το έχω ακούσει και συζητήσει με πολλούς ανθρώπους, δημιουργικούς και μη. «Θα είναι αρκετά καλό; Θα αρέσει;» Τεράστια κουβέντα. Θεωρώ ότι καλό είναι να μη χάνουμε την ελπίδα μας και την ουσία στα πράγματα. 

Αν έπρεπε να διαλέξεις ανάμεσα σε περισσότερο χρόνο ή περισσότερο χρήμα τι θα διάλεγες;

Πιστεύω θα έλεγα χρήμα, από την άποψη ότι το χρήμα μπορεί να σου αγοράσει περισσότερο χρόνο. Μπορεί να καλύψει απολαβές περισσότερων εξειδικευμένων συνεργατών, ώστε να μην αναγκάζεσαι να καλύπτεις τόσα διαφορετικά πόστα και να μπορέσεις έτσι να συγκεντρωθείς στο κομμάτι που μπορεί να εξελίξει την εταιρεία σου περισσότερο. Νομίζω ότι το χρήμα είναι απλά ένας μοχλός που θα σε σπρώξει λίγο πιο ψηλά, λίγο πιο γρήγορα. Παρόλα αυτά, ακόμα και εάν υπάρχει unlimited budget, δε σημαίνει ότι θα πετύχεις κιόλας. Όλα είναι σχετικά. 

Πώς θα ήθελες να είναι το The Norm τα επόμενα πέντε χρόνια;

Θα ήθελα να μπορέσω να κάνω μεγαλύτερες συλλογές, ακόμα πιο συμπεριληπτικές, όσο αφορά στα σχέδια και στα μεγέθη. Θα ήθελα να βλέπω περισσότερους «χρωματιστους» ανθρώπους στο δρόμο, να αισθανόμαστε την ελευθερία να εκφραστούμε μέσω του ντυσίματος μας. Να «σπασουμε» τις νόρμες και να μη χρειάζεται να μπαίνουμε σε κουτάκια ώστε να είμαστε αποδεκτοί. Αυτό είναι το μέλλον που φαντάζομαι και ονειρεύομαι γενικότερα! Το The Norm θα είναι εκεί για να εκφράζει αυτό το όνειρο! Το δικό μου! 

Ακολουθήστε το The Norm στο instagram 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη The Norm (@thenorm.gr)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Περισσότερα Θέματα Pink
8 / position1: 1008 / position2: 2565
× PINK.GR
ΑΡΧΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
GET CONNECTED
Nextweb