The latest on fashion, beauty, celebrity style, entertainment, teen issues, videos and more from TeenVogue magazine on TeenVogue.com. Fashion starts here. Νέα (news) και πολύτιμες συμβουλές για την ομορφιά, τη μόδα, τον έρωτα, τις σχέσεις και tips για τη ζωή της σύγχρονης γυναίκας
Wellness

Το μυστικό που θα αυξήσει την απόδοση σου στο τρέξιμο

Αν θέλεις να αυξήσεις την αντοχή σου, τότε πρέπει να ακολουθήσει κάποια συγκεκριμένα βήματα

Γράφει η ΝΕΛΗ ΣΤΑΘΑΚΙΔΟΥ
Δημοσίευση ΜΑΙ 12, 2021

Το μυστικό που θα αυξήσει την απόδοση σου στο τρέξιμο
Φωτογραφία από τον χρήστη Ketut Subiyanto στο Pexels

Τώρα με τις καραντίνες ένας από τους πιο δημοφιλούς τρόπους άσκησεις έγινε το τρέξιμο, το οποίο αφενός γυμνάζει το σώμα και αφετέρου κάνει καλό και στην ψυχολογία. Μπορείς κάθε φορά που νιώθεις άγχος, πίεση ή άλλα αρνητικά συναισθήματα να βγαίνεις να τρέχεις για να ξεσπάς και θα δεις ότι θα νιώθεις πολύ καλύτερα μετά.

Πολλές είναι και οι γυναίκες όμως που το εξασκούν με σκοπό να χάσουν βάρος και να βελτιώσουν την όψη του κορμιού τους. Φυσικά όπως κάθε τρόπος γυμναστικής θέλει τον χρόνο του για να αυξήσεις την αντοχή σου σε αυτόν και μπορεί να νομίζεις ότι δε θα τα καταφέρεις ποτέ, είναι όμως όλα καθαρά στην πρόοδο που κάνεις μέσα στον διάστημα που τρέχεις.

Αν λοιπόν θέλεις να βλέπεις την απόσταση που τρέχεις να αυξάνεται, τότε πρέπει να το κάνεις σταδιακά. Έτσι θα αποφύγεις τους τραυματισμούς και θα δεις τις επιδώσεις σου να εκτοξεύονται όσο περνά ο καιρός. 

Αν π.χ. τρέχεις 5χλμ και θέλεις να φτάσεις στα 10χλμ, προφανώς και δε θα το κάνεις από τη μια μέρα στην άλλη. Σύμφωνα με τους ειδικούς, το καλύτερο είναι να ακολουθήσεις τον κανόνα του 10%, σύμφωνα με τον οποίο κάθε φορά που τρέχεις, μπορείς να προσθέτεις μισό χιλιόμετρο. Έτσι μπορείς ανά εβδομάδα να προσθέτεις μισό χιλιόματρο μέχρι να φτάσεις στα 10. Μην ξεχνάς άλλωστε, ότι για καλύτερη προπόνηση πρέπει να αυξάνεις σταδιακά τον χρόνο τρεξίματος.

Ένας ακόμα τρόπος για να βελτιώσεις την απόσταση που τρέχεις είναι και η σωστή αναπνοή, η οποία είναι η πιο αποτελεσματική για μεγάλες αποστάσεις. Εστίασε λοιπόν εκεί, με την αναπνοή να ξεκινά από την κοιλιά και το διάφραγμα ώστε να λαμβάνεις όσο περισσότερο οξυγόνο μπορείς.

Περισσότερα Θέματα Wellness
× PINK.GR
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ NEWSLETTER
GET CONNECTED
Nextweb