ENTERTAINMENT
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Γιάννης Νικολάου: Ο ιδιοκτήτης του Place Models λέει σκληρές αλήθειες για τη μόδα

Ο ιδιοκτήτης και model manager του πρακτορείου στη Γερμανία, Place Models, Γιάννης Νικολάου, μιλάει αποκλειστικά στο Pink.gr για όλα
Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ
Γιάννης Νικολάου: Ο ιδιοκτήτης του Place Models λέει σκληρές αλήθειες για τη μόδα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πόσο εύκολο είναι για μια όμορφη κοπέλα να ακολουθήσει το χώρο της μόδας; Αρκεί ένα αδύνατο σώμα ή ένα ωραίο πρόσωπο; Τι λείπει από τα σημερινά μοντέλα και πόσα πράγματα δεν έτυχε να μάθουμε ποτέ για τον πολύ φανταχτερό κόσμο του modelling; Ζητήσαμε από τον πετυχημένο ιδιοκτήτη και manager του γερμανικού πρακτορείου Place ModelsΓιάννη Νικολάου να μας πει την αλήθεια χωρίς φόβο και πάθος.

Aς το πιάσουμε από την αρχή - πώς αποφάσισες να ακολουθήσεις αυτή τη δουλειά, ποια ήταν η πρώτη μεγάλη σου συνεργασία;

Όλα ξεκίνησαν με την αγάπη μου για τους αγγέλους του Τσάρλι. Ήμουν πολύ μικρός και είχα ενθουσιαστεί μ’ αυτές τις πανέμορφες γυναίκες που παίζαν στη σειρά. Είχα τη μεγάλη τύχη οι γονείς μιας παιδικής μου φίλης από το σχολείο να έχουν περίπτερο απέναντι από το σπίτι μας και σε αυτό το περίπτερο είχαν και ξένα περιοδικά, κάτι πολύ σπάνιο για την εποχή. Όλα τα περιοδικά είχαν εκείνη την εποχή εξώφυλλα τους αγγέλους του Τσάρλυ, η Vogue, το Harper‘s Bazaar, το Cosmopolitan... Για ώρες καθόμουν στο περίπτερο και τα ξεφύλλιζα! Στο σπίτι έπειτα, έπαιρνα την αδερφή μου και τις φίλες της και προσπαθούσα
να τις φτιάξω και να τις φωτογραφίσω έτσι όπως έβλεπα τις γυναίκες στα περιοδικά.
Ευγνωμονώ την αδερφή μου και την υπομονή της γιατί έτσι εξελίχθηκα στη φωτογραφία, για την ακρίβεια η αδερφή μου ήταν το αγαπημένο μου μοντέλο πάρα πολλά χρόνια!

Το μοντέλο του Place Models, MiGruenwald στις πασαρέλες για τους μεγαλύτερους οίκους - Miu Miu, Prada.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι λοιπόν άρχισα να συλλέγω περιοδικά και βλέποντας τα, καλλιέργησα τη ματιά μου επάνω  στη φωτογραφία, στη μόδα αλλά πάνω απ’ όλα στα πρόσωπα και στα μοντέλα. Κάθε εφτά χρόνια περίπου οι τάσεις αλλάζουν - έρχεται κάτι πολύ καινούργιο, ξαναγυρνάει κάτι που ήταν στη μόδα ίσως 20, 30 χρόνια πριν.
Αυτό εγώ το έβλεπα πολύ νωρίς και είχα την ικανότητα να βλέπω τα πρόσωπα που μπορούν να είναι επίκαιρα σήμερα και αύριο. Αυτό νομίζω είναι που με έκανε γνωστό στο χώρο των πρακτορείων μοντέλων

Αργότερα άρχισα να φωτογραφίζω φίλους και όλοι με προέτρεπαν να το προχωρήσω. Δεν ήξερα όμως πού να το σπουδάσω. Παρόλ'αυτα έφτιαξα ένα άλμπουμ, ας το πούμε, με φωτογραφίες της αδερφής μου και από φίλους μου και πήγα στην Αθήνα και άρχισα να χτυπάω στα 19 μου πόρτες στα πρακτορεία μοντέλων για να κάνω τις πρώτες φωτογραφίσεις στα νέα πρόσωπα, τα test shootings, όπως λέγονται στην γλώσσα των πρακτορείων μοντέλων.

"Συνάντησα ανεκδιήγητες συμπεριφορές και αποκρουστικά σταριλίκια από μοντέλα, φωτογράφους, στυλίστες, μάνατζερ μοντέλων, αντίεπαγγελματικές συμπεριφορές, ίντριγκες, κατινιές, επειδιξειομανία, αγένεια, ναρκισσισμόΉταν αρχές δεκαετία του 90, η εποχή των super models, ο απόλυτος χαμός, η απόλυτη τρέλα! Τα τότε πρακτορεία, Αgence, Mαίρη Δρακοπούλου, Fashion Cult, Prestige μου έδωσαν αρκετά μοντέλα να φωτογραφίσω, είχα πάει σχεδόν σε όλες τις επιδείξεις του Βασίλη Κωστέτσου με τα super models! Ακόμη θυμάμαι τον Τρύφωνα Σαμαρά, σε μία από τις πρώτες επιδείξεις του Βασίλη Κωστέτσου που προσπαθούσε κατά κάποιον τρόπο να "χωθεί" κι αυτός να δει το σόου! Αυτό φυσικά ήταν λίγο πριν γίνει διάσημος στο επάγγελμα του.

Δεν ένιωθα όμως καλά μέσα μου, μου ήταν αδύνατο να γίνω ένας από αυτούς, να ενταχτώ στο χώρο της μόδας όπως ήταν τότε στην Ελλάδα. Πιστεύω πως πολλοί είχαν, και ακόμη έχουν ένα νευρωτικό προφίλ. Συνάντησα ανεκδιήγητες συμπεριφορές και αποκρουστικά σταριλίκια από μοντέλα, φωτογράφους, στυλίστες,μάνατζερ μοντέλων, αντίεπαγγελματικές συμπεριφορές, ίντριγκες, κατινιές, επειδιξειομανία, αγένεια, ναρκισσισμό. Επίσης από την εμπειρία μου τα κάποια χρόνια στην Ελλάδα στο χώρο της μόδας είδα πως οι περισσότερες γυναίκες μοντέλα επιθυμούν μία θέση στην τηλεόραση και έναν σύντροφο που θα μπορεί να τους προσφέρει ενα high life style. Ένιωθα πως πολλοί λίγοι αγαπούσαν πραγματικά τη δουλειά, οι περισσότεροι ήταν σε αυτή τη δουλειά για να αισθάνονται και να το παίζουν σταρ..

Έπρεπε να φύγω, δεν το άντεχα αυτό, και αποφάσισα να έρθω στην Γερμανία μιας και ζούσε πολλά χρόνια η θεία μου εδώ, οπότε θα είχα κάποιον δικό μου άνθρωπο μέχρι να δω πώς είναι τα πράγματα.

Άρχισα ξανά να χτυπάω τις πόρτες των πρακτορείων και μου φάνηκε ένας παράδεισος σε σχέση με την Αθήνα, ο κόσμος εδώ ήταν πολύ προσγειωμένος, κανονικός, συνεπής στην ώρα του, φιλικός και με ευγένεια.

Ακόμα και με τόσα πολλά χρόνια που είμαι εδώ στη Γερμανία στο χώρο της μόδας, εδώ βλέπεις σπάνια τις συμπεριφορές που είχα συνηθίσει εγώ στην Αθήνα. Λυπάμαι γι’ αυτό, γιατί υπήρχαν και υπάρχουν άνθρωποι ταλαντούχοι στη χώρα μας πάντα, στη μόδα και την φωτογραφία όπως και όμορφα κορίτσια και αγόρια με προοπτικές, αλλά η αλαζονεία και υπεροψία και το υπερεγώ, δυστυχώς τους βάζει φρένο στη δημιουργία και στην εξέλιξη...

Θυμάσαι το πρώτο μοντελο που υπέγραψε στο πρακτορείο σου;

Εδώ στο Αμβούργο άρχισα να μιλάω και σε κάποια πρόσωπα που έβρισκα ενδιαφέροντα στο δρόμο για να τα φωτογραφίσω και μετά τους πρότεινα να δώσουν το book τους σε κάποια από τα πρακτορεία που συνεργαζόμουν. Ένας πολύ καλός μου φίλος που είχα εδω με παρότρυνε να κάνω το δικό μου πρακτορείο εφόσον βρίσκω τόσα ενδιαφέροντα άτομα και τελικά το έκανα και να' μαι τώρα σχεδόν 22 χρόνια μετά!

Σε αντίστοιχο show μοντέλων, στο κανάλι RTL (αριστερά κάτω)

Η πρώτη κοπέλα που ανακάλυψα έκανε αμέσως φωτογράφιση για την ιταλική Vogue με τον Paolo Roversi, η Korina. Η δεύτερη κοπέλα, η Jana έκανε αμέσως το σόου της Μiu Miu στο Μιλάνο. Μετά ήρθε η Luca Gajdus με Prada, Chanel, Hugo Boss, Vogue και μετά η Iris Strubegger που έκανε σχεδόν τα πάντα! Mε αυτές τις κοπέλες είχα τη μεγάλη τύχη να ταξιδέψω και να τις συνοδέψω σε δουλειές τους που έκαναν για λογαριασμό των Karl Lagerfeld, Donatella Versace, Mucia Prada, Peter Lindbergh όπως και σε εντυπωσιακά event στις Κάννες, Νέα Υόρκη, Μιλάνο, Παρίσι.

'Οταν ξεκίνησες είχες μια διαφορετική εικόνα για το χώρο της μόδας από αυτή που έχεις 20+ χρόνια αργότερα;

Δυστυχώς σήμερα δεν έχω καλή γνώμη πια. Ο χώρος μας είναι πάρα πολύ γεμάτος, μπουχτισμένος θα έλεγα. Σχεδόν ο καθένας μπορεί να πει πως είναι φωτογράφος χρησιμοποιώντας το κινητό και τα φίλτρα του κινητού. Σχεδόν ο καθένας μπορεί να πει πως είναι μοντέλο με 2000 followers και 200 φίλτρα πάνω στην κάθε φωτογραφία. Σχεδόν ο καθένας μπορεί να βγάλει στην αγορά εφτά μπλουζάκια, πέντε πέδιλα, 10 σκουλαρίκια, 20 φουλάρια και αυτοοονομάζεται σχεδιαστής,
κομμάτι στην πίτα διεκδικουν καλλιτέχνες, παρουσιαστές, αθλητές, Instagrammers, YouTubers.

Η Κοrinna, το πρώτο μοντέλο που υπέγραψε στο πρακτορείο

Τα περιοδικά λιγοστεύουν και στο 80% των εξωφύλλων τους είναι αγνώριστοι celebrities απο το Photoshop. Παλιότερα σε όλα τα περιοδικά μόδας βλέπαμε στα εξώφυλλα μοντέλα και αυτό τους έδινε την ευκαιρία να γίνουν γνωστές,
τώρα που την θέση τους στα εξώφυλλα και τις καμπάνιες πήραν οι celebrities είναι πολύ δύσκολο να έχει ένα μοντέλο μια διεθνή, σταθερή πορεία.

Εκτός αυτού, προσωπικά μου λείπει η ανθρώπινη επαφή, ήδη, και λόγω κορονοιου, τα κάστινγκ γίνονται με facetime και zoom! Οι άνθρωποι μιλάμε με μηνύματα, με ηχητικά μηνύματα και με e-mail, όλα γίνονται πολύ γρήγορα και με περισσότερο άγχος. Τα budget έχουν πέσει και πολλές φορές πρέπει απλά να βγει η δουλειά, χωρίς να υπάρχει ο χρόνος και η ψυχική δύναμη για δημιουργία και κέφι. 

Ilva Heitmann

Πώς το βλέπεις να πηγαίνει όλο αυτό;

Τα μεγάλα ψάρια θα φάνε τα μικρά. Σχεδιαστές με ταλέντο για να επιζήσουν θα αναγκάζονται να δουλεύουν σε μεγάλες φίρμες, φωτογράφοι, στυλίστες, μακιγιέρ δουλευουν καθημερινά σχεδόν σαν υπάλληλοι γραφείου για τα e-shop σε εταιρείες όπως είναι το Zara, Αdidas, Ηugo boss. Και αυτό φυσικά δεν είναι το όνειρο κάθε φωτογράφου.

Επίσης νιώθω σήμερα πως από αρκετά νέα άτομα λείπει το ήθος και η μόρφωση και κάτι που εγώ το λέω η 'μελωδία της ψυχής'. Αρκετά νέα παιδιά που έχω στο γραφείο μου τα τελευταία χρόνια δεν έχουν διαβάσει ποτέ κλασικά βιβλία, δεν έχουν δει όμορφες ταινίες που καλλιεργούν την ψυχή τους, και να σου πω την αλήθεια, μου φαίνονται λίγο «στεγνά» από συναισθήματα.

Αυτό έχει δημιουργήσει ένα χάσμα με εμας τους «παλιούς». Με τα μοντέλα που αντιπροσωπεύουμε συμβαδίζουμε πολλά χρόνια, κάποια μοντέλα γίνονται δικοί μας άνθρωποι, σαν οικογένεια θα έλεγα. Βλέπω όμως αυτό με τα χρόνια γίνεται πιο δύσκολο, η νέα γενιά είναι σε όλα στο γρήγορο, fast life, fast sex, fast food, fast everything, με αγωνία και λαχτάρα για fast fame...

Πολλοί πιστεύουν πως με κάποιες χιλιάδες followers στο Instagram και μερικές συνεργασίες που έχουν κάνει μέσω αυτού πως έγιναν celebrities. Για να κρατήσει μια επιτυχία χρειάζεται εμπειρία και μία ομάδα που βοηθάει τον όποιο επιτυχημένο,μόνος σου δεν προχωράς ποτέ πολύ. Η γρήγορη επιτυχία είναι συνήθως εφήμερη, η επιτυχία με διάρκεια χρειάζεται πορεία και κάποια λάθη ίσως.
Στα social media είσαι μόνος, έρμαιο συχνά του εγωκεντρισμού κι έτσι δε μαθαίνεις, ούτε εκτιμάς team work.

Είναι εύκολο κάποια όμορφη κοπέλα να γίνει μοντέλο;

Σε κάθε δουλειά που θέλουμε να κάνουμε και επιθυμούμε να έχει διάρκεια ,τα βήματα που μας οδηγούν προς την επιτυχία δεν είναι ποτέ εύκολα. Στο modelling αρχικά τον πρώτο ρόλο παίζει η εξωτερική εμφάνιση και η φωτογένεια. Ο φωτογραφικός φακός φωτογραφίζει αυτό που βλέπει και όχι αυτό που είσαι.

Η ξεχωριστή ομορφιά ανοίγει εύκολα τις πόρτες, αλλά για τους 500 πελάτες που υπάρχουν για παράδειγμα, αντίστοιχα υπάρχουν και 500.000 μοντέλα. 

Αν το κάθε μοντέλο βασίζεται μόνο στην εξωτερική του εμφάνιση, τότε ο δρόμος του θα είναι σύντομος. Η καλή εμφάνιση θα πρέπει να συνδυάζεται με έναν ευχάριστο και φιλικό χαρακτήρα, απόλυτο επαγγελματισμό, διαθεσιμότητα, γιατί σ’ αυτή τη δουλειά δεν ξέρεις ποτέ αν αυτή την εβδομάδα δουλεύεις πέντε φορές η καμία.

Η εμφάνιση σου όμως και η φυσική σου κατάσταση, πρέπει να είναι πάντα φροντισμένη και όπως αναμένουν οι πελάτες να είναι από ένα σωστό επαγγελματία μοντέλο. Οι κοπέλες πρέπει να είναι προσεκτικές με τις διαστάσεις τους γιατί συνήθως απαιτούνται πολύ συγκεκριμένες διαστάσεις για αρκετές δουλειές και εκεί υπάρχει πολλές φορές πρόβλημα δυστυχώς.

"Προτιμώ να χάσω κάποια μοντέλα από το να είμαι και εγώ κατά κάποιον τρόπο μία από τις αιτίες που τα κορίτσια οδηγούνται στη διατροφική διαταραχή και κατάθλιψη".

Πάρα πολλές από τις κοπέλες που ασχολούνται με αυτή τη δουλειά δεν θα έπρεπε καν να ασχολούνται γιατί ζούν συνέχεια με το μόνιμο άγχος του φαγητού. Είναι σχεδόν εγκληματικό να λέει κάποιος σε μία αδύνατη κοπέλα πως πρέπει να χάσει 5 κιλά ακόμη αν θέλει να κάνει καριέρα. Έτσι με μεγάλη μου λύπη βλέπω πάρα πολλές κοπέλες να αγωνιούν για διαστάσεις που το σώμα τους δεν μπορεί και δεν θέλει να έχει.

Μπορώ να πώ ας πούμε πως 2 κιλά, λίγο - πολύ δεν είναι δύσκολο να τα χάσει μία κοπέλα, αλλά όταν τους λένε για μεγαλύτερη απώλεια, τους ανοίγουν ένα μαρτυρικό δρόμο που οδηγεί σε διατροφικές διαταραχές και είμαι απολύτως κατά.

Προτιμώ να χάσω κάποια μοντέλα από το να είμαι και εγώ κατά κάποιον τρόπο μία από τις αιτίες που τα κορίτσια οδηγούνται στη διατροφική διαταραχή και κατάθλιψη.

Κάτι άλλο που ίσως δεν σκέφτεται ένα κορίτσι σήμερα είναι πως αν το μοντέλο θέλει να κάνει μία πορεία και στο εξωτερικό θα έρθει αντιμέτωπο με πολλή μοναξιά. Οι άνθρωποι σε κάθε χώρα έχουν διαφορετική νοοτροπία - αυτό επίσης θα πρέπει να το ξέρει το μοντέλο από πριν και να μην παίρνει τίποτα προσωπικά. Όλα αυτά τα χρόνια είναι πάρα πολύ λίγοι οι Έλληνες και οι Ελληνίδες μοντέλα που μπόρεσαν να αντέξουν κάποια χρόνια στο εξωτερικό. 

Από δική μου εμπειρία έχω να πω πως οι γυναίκες Ελληνίδες μοντέλα ανήκουν στις καλομαθημένες και στις τεμπέλες, γιατί γίνονται διάσημες στην Ελλάδα και δεν θέλουν να πάνε σε casting έπειτα. Λανθασμένα πιστεύουν πως η αναγνωρισιμότητά τους εν Ελλάδι, που πολλές φορές είναι και αρκετά μέτρια, θα παίξει κάποιο ρόλο στο εξωτερικό. Δεν είναι έτσι. Άσε που δεν αντέχουν να ζήσουν και σαν ανώνυμα μοντέλα σε άλλη χώρα, βασικά δεν έχουν καν όρεξη να το προσπαθήσουν. Και κάτι άλλο που μου έκανε πάντα εντύπωση είναι πως ακούω από τα ξένα μοντέλα που έρχονται στην Ελλάδα πως η δική μας αγορά μόδας έχει πάρα πολλούς αγενείς ανθρώπους.

16 χρόνια πριν, στο πρακτορείο Place Models

Ισχυει πως οι άντρες έχουν λιγότερες ευκαιρίες ανέλιξης στη μόδα;

Σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου ένας άντρας που είναι πάνω από 184 και γυμνάζεται λίγο - πολύ μπορεί να κάνει κάποιες δουλειές σαν μοντέλο. Επίσης στους άντρες δεν παίζει σημαντικό ρόλο να έχουν τέλειο δέρμα και δεν κοιτάμε τις διαστάσεις τους τόσο εξονυχιστικά όπως στις κοπέλες. Σημασία έχει να είναι ένα φωτογενες πρόσωπο και να διαθέτει ένα γυμνασμένο σώμα και αυτό δεν είναι και πολύ δύσκολο να το βρεις στους άντρες. Οι άντρες δεν πειράζουν τα χείλη τους, τις βλεφαρίδες τους, τα νύχια τους, τα μαλλιά τους. Αυτά που συχνά βλέπω στα κορίτσια το οποίο, τους γυρνά μπούμερανγκ. 

Ο Γιάννης μαζί με τα μοντέλα του

Έτσι σε όλες τις αγορές του κόσμου είναι πολύ πιο εύκολο να βρεις άντρες μοντέλα πάρα κοπέλες. Οι άντρες ξεκινούν και λίγο πιο αργά ηλικιακά από τα κορίτσια και είναι λίγο πιο ώριμοι την στιγμή που τους ανακαλύπτεις. Μία κοπέλα που αρχίζει στα 15 με 16 της να ασχολείται με αυτή τη δουλειά είναι ακόμα παιδί και πηγαίνει ακόμα σχολείο!

Δυστυχώς όμως για τους άντρες δεν υπάρχουν ούτε οι μισές δουλειές από αυτές που υπάρχουνε για τις γυναίκες και επίσης είναι νομίζω η μόνη δουλειά που οι άντρες πληρώνονται λιγότερο από ότι οι γυναίκες!  Αυτό είναι άδικο και με εξοργίζει ακόμη. Οι άντρες όμως σε αυτή τη δουλειά είναι συνήθως πιο πειθαρχημένοι από ό,τι οι γυναίκες, γκρινιάζουν πολύ λιγότερο και δεν παίρνουνε σχεδόν τα πάντα προσωπικά.

Σχεδόν ο καθένας μπορεί να πει πως είναι φωτογράφος χρησιμοποιώντας το κινητό και τα φίλτρα του κινητού. Σχεδόν ο καθένας μπορεί να πει πως είναι μοντέλο με 2000 followers και 200 φίλτρα πάνω στην κάθε φωτογραφία. 

Υπάρχει κάτι στη δουλειά σου που σε έχει απογοητεύσει;

Αυτό που κι εμένα έχει απογοητεύσει, όπως και όλους που κάνουν την ίδια δουλειά με μένα σε όλο τον κόσμο, είναι πως κάποιες φορές κάποια μοντέλα μας εγκαταλείπουν, αποφασίζουν ξαφνικά, κάποιες φορές, χωρίς καν να έχουν συζητήσει μαζί μας τις σκέψεις τους, να πάνε σε κάποιο άλλο γραφείο γιατί πιστεύουνε ότι θα δουλέψουν περισσότερο. Πολλές φορές συμβαίνει ένα μοντέλο που δύο χρόνια δούλευε πολύ καλά, ξαφνικά να μην έχει πλέον ζήτηση, καθώς σε αυτό το χώρο βγαίνουν συνέχεια καινούργια πρόσωπα και οι πελάτες συχνά θέλουν κάθε σεζόν και ένα καινούργιο μοντέλο.

Υπάρχουν όμως μοντέλα που πιστεύουν για παράδειγμα πως εμείς σταματάμε να τις προωθούμε, αδιαφορούν για τον πολύτιμο χρόνο που τους έχεις αφιερώσει, με την αγάπη σου, με τις εμπειρίες σου, με τις γνώσεις σου - σαν ατζέντης είσαι δίπλα σε ένα μοντέλο και το συνοδεύεις σε αυτή τη δουλειά, είσαι σαν μέντορας, σαν μεγάλος αδερφός, σαν δάσκαλος, κάποιες φορές γίνεσαι και φίλος.

Και είναι λυπηρό, αρχικά για έναν ατζέντη όταν τα μοντέλα τα ξεχνάνε όλα αυτά που έχεις κάνει αλλά τελικά και για τα μοντέλα τα ίδια, που είναι τέτοιου είδους άνθρωποι. Έχω δει μέσα στο χρόνο πως οι αχάριστοι άνθρωποι δεν μπορούν ποτέ να είναι πραγματικά ευτυχισμένοι. Εγώ για να είμαι καλά μέσα μου διάλεξα ανθρωπιά και όχι ταμείο και δημοσιότητα, και να σου πω την αλήθεια με στεναχωρεί να βλέπω συναδέλφους μου και ανθρώπους στο χώρο της μόδας να κοιτάνε μόνο αυτά τα δύο.

Γιατί σταμάτησες τη συνεργασία σου με το GNTM; Tι έκαναν τελικά οι περσινές νικήτριες στην παγκόσμια αγορά;

Μόνο θετικά έχω να πω για τη συνεργασία μου, μια αγαπημένη, σκληρά εργαζόμενη ομάδα που με υποδέχτηκε πολύ φιλικά, όλα πήγαν θαυμάσια.

Η Παρασκευή και ο Ηρακλής ταιριάζουν πάρα πολύ στην αγορά του Λονδίνου που δεν είναι τόσο μονόπλευρη, diversity που λέει και η Βίκυ και τόσο commercial όσο η αγορά που δουλεύω εγώ στη Γερμανία.

Mε τη Βίκυ Καγιά στο GNTM

Σαν ατζέντης μοντέλων σε μια μεγάλη αγορά όπως της Γερμανίας και με πολλά δικά μου μοντέλα που στέλνω εδώ και πολλά χρόνια στις διεθνείς αγορές, με μεγάλη μου χαρά θα ήθελα και πάλι να δουλέψω με Έλληνες και Ελληνίδες και είχα την ελπίδα πως στο παιχνίδι θα μπορούσαν να είναι τουλάχιστον πέντε κοπέλες που θα ήταν δυνατές.

Για ένα τηλεοπτικό παιχνίδι όμως είναι κι άλλα αυτά που ζητάει το κάθε κανάλι, μία τέτοια εκπομπή γίνεται ενδιαφέρουσα για το κοινό άν υπάρχει και λίγο ίντριγκα, λίγο δράμα, λίγο αίσθημα, και το καταλαβαίνω αυτό και το δέχομαι φυσικά.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Yannis Nikolaou (@yannisplace)

Όμως ζούμε σε δύσκολους καιρούς λόγω του κορωνοϊού και ο χρόνος μου είναι ακόμα πιο περιορισμένος οπότε δεν είχα καθόλου χρόνο για να ασχοληθώ κι αν διέθετα τον χρόνο μου θα ήθελα να ήμουν 100% σίγουρος για τα μοντέλα πράγμα που δεν αισθάνθηκα φέτος. Τα αγόρια που μπήκαν στο σπίτι ήταν όλα σούπερ, αλλά όπως ανέφερα, είναι πιο εύκολο να βρεις αγόρια, αλλά πιο δύσκολο να κάνουν πολλές δουλειές με διάρκεια στο χρόνο. Είμαι ωστόσο σίγουρος πως τα περισσότερα male models που μπήκαν στο σπίτι, θα δουλέψουν. Οι κοπέλες που κέρδισαν πέρσι, έκαναν από δύο δουλειές η καθεμιά στη Γερμανία, και εκεί που είχαμε αρχίσει να κάνουμε κάποια βηματάκια στο εξωτερικό, ήρθε ο κορωνοϊός και σταμάτησαν όλα.

Update: Το πρακτορείο του Γ. Νικολάου υπέγραψε ωστόσο με τον Ανδρέα Αθανασόπουλο που βγήκε τρίτος στον φετινό τελικό.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη PLACE MODELS /Hamburg (@placemodels)

Ας μιλήσουμε και λίγο πιο ξεκάθαρα για τον κόσμο της μόδας. Πόσο δύσκολο είναι για μια κοπέλα να ακολουθήσει τα πρότυπα ομορφιάς;

Οι κοπέλες πρέπει να βρούν ένα σωστό και καλό ατζέντη που πάνω απ’ όλα να μην της παραμυθιάζει με τυφλές ελπίδες... Μία κοπέλα ας πούμε που είναι 1.74 και έχει μεγάλο στήθος, όσο και όμορφη να είναι, όσο και να θέλει, δεν μπορεί ποτέ να περπατήσει σε πασαρέλες σαν αυτή της Chanel, της Prada, του Calvin Klein κλπ.

Αντί λοιπόν να πέφτουν σε επικίνδυνες για τη ζωή τους δίαιτες πρέπει να δούν πάνω απ’ όλα τον τύπο τους, δεν μπορούν όλα τα μοντέλα να δουλεύουν για όλους τους πελάτες. Ο κάθε πελάτης, η κάθε μάρκα, ο κάθε σχεδιαστής, ζητάει ένα συγκεκριμένο τύπο γυναίκας και όχι πάντα τον ίδιο.

Ειλικρινά εγώ λέω στα μοντέλα την ωμή αλήθεια που αυτή πρέπει να ακούνε και από κει και μετά πρέπει να δουλεύουν το τύπο τους. Αν δηλαδή η κοπέλα δεν είναι ιδιαίτερα ψηλή, και έχει έντονο μπούστο, τη συμβουλεύω να κάνει συχνά γυμναστική ώστε το σώμα της να παραμένει σφιχτό και στρογγυλό και να κάνει δουλειές για μαγιό και εσώρουχα. Την γυμναστική δεν την προτείνουμε βέβαια μόνο για να παραμένει ένα μοντέλο αδύνατο, είναι πολύ σημαντικό το μοντέλο να έχει αντοχές, σκέψου πως ένα μοντέλο είναι το μόνο που είναι απασχολημένο επί 8 ώρες συνέχεια, με τον μακιγιέρ, με τον στυλίστα ακόμα με το φωτογράφο, συνέχεια κάποιος βγάζει φωτογραφίες και με το κινητό οπότε το μοντέλο είναι όλη την ώρα της φωτογράφισης στο 100% και γι’ αυτό χρειάζεται να κάνει γυμναστική για να έχει αντοχές!

Iris Strubegger

Πολλές φορές οι κοπέλες βλέπουν μία κοπέλα που δουλεύει πολύ και πιστεύουν πως πρέπει να μοιάσουν σε αυτή για να δουλέψουνε πολύ, όμως αυτό δε γίνεται - η κάθε μία κοπέλα είναι πάντα ξεχωριστή και προκαλεί μόνο δυσάρεστα συναισθήματα αν συγκρίνουμε συνέχεια τον εαυτό μας με άλλους. Αυτό βέβαια είναι δύσκολο για τα νέα κορίτσια και πολλές φορές εγώ τα λεω κι... εγώ τα ακούω, αλλά αν τα λες συνέχεια, κάποια στιγμή δεν μπορεί, θα το καταλάβουν. Για να δείτε λοιπόν αν μπορείτε να είστε μοντέλα ρίξτε μια ματιά στις ιστοσελίδες των πρακτορείων, δείτε καμιά σαρανταριά κοπέλες και απαντήστε ειλικρινά στον εαυτό σας - μπορώ;

Το μεγαλύτερο λάθος είναι να αρχίσεις να κατασκευάζεις κατά κάποιον τρόπο ότι θεωρείς πρότυπο, δηλαδή να αρχίσεις να φουσκώνεις τα χείλη σου, να φοράς extensions, όλα αυτά τα ψεύτικα.

Αυτό που κάνει επίσης μεγάλο κακό στην ομορφιά και στην διάθεση είναι η έντονη αντιζηλία που πολλές φορές γίνεται φθόνος, πολλά μοντέλα αντί να κοιτούν τη δουλειά τους και πως αυτά μπορούν να γίνουν καλύτερα, ασχολούνται συνέχεια με το τι δουλειές κάνουν τα άλλα μοντέλα. Αυτό είναι ένα πικρό δηλητήριο που φτάνει να γίνεται και μεγάλο εμπόδιο στην πορεία τους.

Luca Gadjus

Η αγορά των plus size μοντέλων είναι μεγάλη; Πόσες καμπάνιες κλείνει ένα plus size και πόσες ένα ας το πούμε τυπικό, συμβατικό μοντέλο;

Η αγορά των plus size μοντέλων τα πάει φανταστικά τόσο στη Γερμανία, όσο στην Αγγλία, στην Αμερική, φαντάζομαι θα ακολουθήσουν κι άλλες αγορές. Φυσικά οι δουλειές δεν είναι τόσες πολλές όσο για ένα μοντέλο που έχει τις τυπικές διαστάσεις αλλά είναι ευχάριστο να βλέπεις πως και κοπέλες που δεν είναι πολύ αδύνατες μπορούν να έχουν μια ευκαιρία. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πάλι ότι η κάθε κοπέλα μπορεί. Όπως στα κλασικά μοντέλα έτσι και τα plus size πρέπει να έχουν μία ιδιαίτερα όμορφη εμφάνιση, σωστές αναλογίες, ωραίο δέρμα, ωραία μαλλιά. Πάντως η καλή εμφάνιση που έχει δοθεί σε κάποιους ανθρώπους σαν δώρο, δεν είναι ούτε ταλέντο, ούτε καλοσύνη ούτε μόρφωση, ούτε ηθική.

Δεν είναι και λίγοι αυτοί που πιστεύουν ότι η ομορφιά αρκεί γιατί τους ανοίγει αρχικά κάποιες πόρτες. Η συμβουλή μου θα είναι ότι πάντα πρέπει να φροντίζουμε τον εσωτερικό μας κόσμο εξίσου, μη σου πω και περισσότερο. Αυτό είναι που δίνει διάρκεια στην κάθε καριέρα, να είσαι ενας ευχάριστος και σωστός συνεργάτης.

Αν αναρωτιόσουν πώς είναι ένα μικρό πορτφόλιο μοντέλου, δες αυτό!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Περισσότερα Θέματα Entertainment
54 / position1: 523 / position2: 1798
× PINK.GR
ΑΡΧΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
GET CONNECTED
Nextweb