Νέα (news) και πολύτιμες συμβουλές για την ομορφιά, τη μόδα, τον έρωτα, τις σχέσεις και tips για τη ζωή της σύγχρονης γυναίκας
Wellness

Τι γυμναστική κάνει η Khloe Kardashian αυτή την περίοδο και έκανε αυτό το κορμί

Ας πάρουμε καμιά ιδέα για το γυμναστήριο

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ
Δημοσίευση ΜΑΙ 20, 2022

Τι γυμναστική κάνει η Khloe Kardashian αυτή την περίοδο και έκανε αυτό το κορμί

Η Khloe Kardashian πηγαίνει κάθε μέρα στο γυμναστήριο και αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες και τα βίντεο που μοιράστηκε από προπονήσεις στο παρελθόν, έχει αποκτήσει ένα τρομερό σώμα ας το παραδεχτούμε.

Ο σημερινός προπονητής της, Joel Bouraima - επίσης γνωστός ως Coach Joe - αποκάλυψε πρόσφατα τι ακριβώς περιλαμβάνει η ρουτίνα της στο Poosh της Kourtney Kardashian και είμαστε σε σοκ με το πόσο σκληρά δουλεύει για αυτό το σώμα (όταν εμείς σκεφτόμαστε μπέργκερ και πίτσες).

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Khloé Kardashian (@khloekardashian)

H Khloe ξεκινά την εβδομάδα κάνοντας μια προπόνηση που αποτελείται από άλμα με σχοινάκι, σανίδες, holding squats σε τοίχο, squats, push-ups, climbers, πλάγιες σανίδες, και πολλά ακόμη.

Ορίστε όμως μια πλήρης προπόνηση για να δοκιμάσετε την επόμενη φορά.

Sidestep με αλτήρα - 4 σετ, 30 δευτερόλεπτα

Tricep Dip + Tricep Push-Up - 4 σετ, 10 επαναλήψεις το καθένα

Σανίδα στους αγκώνες + Mountain Climbers 4 σετ, 15 δευτερόλεπτα το καθένα

Πλαϊνές αρσεις ποδιών - 2 σετ, 10 επαναλήψεις ανά πλευρά

Step-Ups - 2 σετ, 10 επαναλήψεις ανά πόδι

Σανίδα με ένα χέρι 2 σετ, 15 δευτερόλεπτα ανά χέρι

Thruster Squat + Curl + Overhead Press με αλτήρες - 4 σετ 10 επαναλήψεις το καθένα

Άρσεις ποδιών - 2 σετ, 10 επαναλήψεις ανά πλευρά




Περισσότερα Θέματα Wellness
× PINK.GR
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ NEWSLETTER
GET CONNECTED
Nextweb