Νέα (news) και πολύτιμες συμβουλές για την ομορφιά, τη μόδα, τον έρωτα, τις σχέσεις και tips για τη ζωή της σύγχρονης γυναίκας
Wellness

Η διατροφή και η γυμναστική της Victoria Beckham είναι για σκληροπυρηνικές

Ποια μπορεί να την ακολουθήσει;

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ
Δημοσίευση ΦΕΒ 09, 2022

Η διατροφή και η γυμναστική της Victoria Beckham είναι για σκληροπυρηνικές

Η Victoria Beckham είναι διάσημη για την αυτοσυγκράτηση της, έχοντας ακολουθήσει ένα αυστηρό πρόγραμμα υγιεινής διατροφής από την εποχή της στις Spice Girls.

Η 46χρονη σταρ παραδέχτηκε κάποτε ότι όταν πρόκειται για δίαιτα και άσκηση, είναι "πολύ, πολύ πειθαρχημένη". «Έτσι είμαι πιο ευτυχισμένη. Περιμένω πολλά από το σώμα μου», είπε κάποτε, μιλώντας για την ρουτίνα γυμναστικής της - γυμνάζεται δύο ώρες την ημέρα, κάθε μέρα.

Η μέρα της ξεκινά με ένα τρέξιμο 7 χιλιομέτρων στον διάδρομο μεταξύ 5:30 π.μ. και 6 π.μ., το οποίο είπε στον Guardian είναι «ένας συνδυασμός γρήγορου περπατήματος σε ανηφόρα, τζόκινγκ, τρέξιμο» και είναι η μόνη φορά που βλέπει τηλεόραση. 

Στη συνέχεια κάνει μια παύση για να προετοιμάσει τα παιδιά της για το σχολείο πριν ξεκινήσει μια εξαντλητική ωριαία συνεδρία με έναν προσωπικό γυμναστή. «Τριάντα λεπτά πόδια, 30 λεπτά χέρια, μετά πολλές σανίδες - όσες αντέχω- και ασκήσεις για τον κορμό μου», πρόσθεσε.

«Γυμνάζομαι κάθε μέρα όταν είμαι στο σπίτι. Είναι μέρος αυτού που είμαι τώρα και το απολαμβάνω πραγματικά». 

Η Vic δεν τρώει γάλα ή τυρί και το 2019 είπε στην Telegraph ότι τρώει τρία έως τέσσερα αβοκάντο την ημέρα επειδή «διάβασε ότι το κλειδί για λαμπερό δέρμα είναι η κατανάλωση της σωστής ποσότητας λιπαρών τροφών όπως το αβοκάντο».

Ωστόσο, αν και μπορεί να μην είναι το πιο διασκεδαστικό, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η διατροφή της Victoria είναι εξαιρετικά υγιεινή, που αποτελείται κυρίως από ψάρια, λαχανικά, φρούτα, πράσινα smoothies, φυτρωμένους κόκκους, σπόρους και γάλα αμυγδάλου. Της αρέσουν τα φασόλια edamame και τα ψάρια στον ατμό με λαχανικά για δείπνο και το ζεστό τσάι με τζίντζερ για «σνακ». Εξακολουθεί να πιστεύει πως το μηλόξυδο κάθε πρωί πριν το πρωινό κάνει καλό στον οργανισμό και μετά πίνει ένα πράσινο smoothie ή τρώει μια ομελέτα με καπνιστό σολομό.

Οι υδατάνθρακες είναι εκτός μενού εδώ και δεκαετίες εκτός κι αν θέλει να το ρίξει έξω αλλά όπως είπε σε πρόσφατο podcast αυτό που πραγματικά απολαμβάνει είναι... ψωμί με αλάτι!




Περισσότερα Θέματα Wellness
× PINK.GR
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ NEWSLETTER
GET CONNECTED
Nextweb