Νέα (news) και πολύτιμες συμβουλές για την ομορφιά, τη μόδα, τον έρωτα, τις σχέσεις και tips για τη ζωή της σύγχρονης γυναίκας
Wellness

Το πρόγραμμα διατροφής και άσκησης της Kendall Jenner

Κάντο κι εσύ στο γυμναστήριο

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ
Δημοσίευση ΣΕΠΤ 24, 2021

Το πρόγραμμα διατροφής και άσκησης της Kendall Jenner

Αν και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το σούπερ μοντέλο και το αστέρι του ριάλιτι ήταν ευλογημένο με εξαιρετικά γονίδια, η προσέγγισή της τόσο στη διατροφή όσο και στην φυσική κατάσταση είναι απόδειξη ότι η Jenner ισορροπεί συνειδητά τη ζωή της για να παραμείνει υγιής και ευτυχισμένη.

Η Κένταλ ενδιαφέρεται περισσότερο να τρώει υγιεινά τρόφιμα παρά να χρησιμοποιεί κόλπα, περίεργες δίαιτες, «υπερτροφές» ή σκληρές προπονήσεις.

Οι προπονήσεις της Kendall καθοδηγούνται από τον διάσημο προσωπικό προπονητή του Χόλιγουντ Gunnar Peterson, που προηγουμένως έχει εκπαιδεύσει τις Kate Beckinsale, Jennifer Lopez και Sofia Vergara. Ο ίδιος πάντως αποκάλυψε ότι ενώ η Jenner είναι αθλητικά χτισμένη χάρη στον Ολυμπιονίκη γονέα της Caitlyn Jenner, εργάζεται σκληρά για να διατηρήσει τη σωματική της διάπλαση.

Όταν η προπόνηση με τον Peterson δεν είναι μια επιλογή, η Kendall φέρεται να αλλάζει το γυμναστήριο με μια προπόνηση στο σπίτι.

Το μοντέλο πάντως έδειξε όλη την προπόνηση των ΜΟΛΙΣ 11 λεπτών παρουσιάζοντας μια συνεδρία σε ένα workout που περιλαμβάνει κινήσεις σωματικού βάρους - δε θέλει βαράκια, λάστιχα ή ο,τιδήποτε.

Η γυμναστική στο σπίτι της Jenner έχει ως εξής:

Βήμα 1. Σανίδα με τα χέρια λυγισμένα, 30 δευτερόλεπτα.
Βήμα 2. Σανίδα με τα χέρια ψηλά, 30 δευτερόλεπτα.
Βήμα 3. Πλευρική σανίδα, 15 δευτερόλεπτα.
Βήμα 4. Πλάγια σανίδα με κοιλιακούς, 5 επαναλήψεις κάθε πλευρά.
Βήμα 5. Εναλλασσόμενη σανίδα βραχίονα/ποδιού, 15 δευτερόλεπτα.
Βήμα 6. Κουνιστή σανίδα, 15 δευτερόλεπτα.
Βήμα 7. Σανίδα από το γόνατο έως τον αγκώνα, 5 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά.
Βήμα 8. Bicycle Crunch (κοιλιακοί ποδήλατο, 30 δευτερόλεπτα.
Βήμα 9. Κοιλιακοί, 20 δευτερόλεπτα.
Βήμα 10. Άσκηση βάτραχος (frog crunches), 15 επαναλήψεις.
Βήμα 11. Twisted crunch, 15 επαναλήψεις.
Βήμα 12. Aρσεις ποδιών, 15 σε κάθε πόδι.

Διατροφή: Άπαχες πρωτεΐνες με πολλά φρούτα και λαχανικά (και ζυμαρικά)

Τα καθημερινά γεύματα της Jenner αποτελούνται συνήθως από άπαχες πρωτεΐνες με άφθονα φρούτα και λαχανικά - αλλά πολλές φορές τρώει μακαρόνια ή πίτσα.

Πρωινό - Αβοκάντο με αυγά και ένα μεγάλο μπολ βρώμης.
Μεσημεριανό - Άπαχο κοτόπουλο με καστανό ρύζι.
Σνακ - Ωμά λαχανικά με ντιπ και χούμους.
Δείπνο - Σούσι, vegan μακαρόνια Bolognese ή πίτσα Margherita.

Tο πιάτο που μπορούσε να φάει ανά πάσα στιγμή; Αυτό θα ήταν ζυμαρικά.

«Δεν μαγειρεύω τόσο πολύ εκτός από τα τυπικά αυγά μου, αβοκάντο και τοστ πρωινού, αλλά όταν το κάνω, έχω μερικές εξαιρετικά απλές συνταγές που θεωρώ τις σπεσιαλιτέ μου», έγραψε σε μια ανάρτηση στην εφαρμογή της. 




Περισσότερα Θέματα Wellness
× PINK.GR
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ NEWSLETTER
GET CONNECTED
Nextweb