The latest on fashion, beauty, celebrity style, entertainment, teen issues, videos and more from TeenVogue magazine on TeenVogue.com. Fashion starts here. Νέα (news) και πολύτιμες συμβουλές για την ομορφιά, τη μόδα, τον έρωτα, τις σχέσεις και tips για τη ζωή της σύγχρονης γυναίκας
Think

Πώς αυτή η σχεδιάστρια κατάφερε να επιβιώσει από την οικονομική καταστροφή

Έχασε 11 εκ. από ακυρωμένες παραγγελίες, και όμως βρήκε τρόπο να επανέλθει

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ
Δημοσίευση ΙΑΝ 13, 2021

Πώς αυτή η σχεδιάστρια κατάφερε να επιβιώσει από την οικονομική καταστροφή
Elizabeth Daniels

Η Audrey McLoghlin ξέρει πώς να ανταποκριθεί σε μια κρίση και μια πρόκληση. Άλλωστε, έχασε 11 εκ. από ακυρωμένες παραγγελίες, και όμως βρήκε τρόπο να επανέλθει.

Η ιδρυτής της εταιρείας ένδυσης Frank & Eileen με έδρα το Λος Άντζελες, η McLoghlin ξεκίνησε την επιχείρησή της το 2009 αφού κήρυξε προσωπική χρεωκοπία, όταν δεν μπορούσε να πληρώσει το ενοίκιο σε τέσσερα καταστήματά της.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Frank & Eileen (@frankandeileen)

Η δυσκολία την βοήθησε να την προετοιμαστεί για παρόμοιες προκλήσεις όπως αυτή του 2020, όταν η πανδημία του κορωνοϊού οδήγησε σε ακυρωμένες παραγγελίες ύψους 11 εκατομμυρίων δολαρίων.

"Παρατηρήσαμε τη δουλειά ολόκληρου του έτους να εξαφανίζεται μπροστά στα μάτια μας", λέει η McLoghlin, περιγράφοντας μια περίοδο δύο εβδομάδων τον περασμένο Μάρτιο, όταν ορισμένοι από τους συνεργάτες χονδρικής της εταιρείας ακύρωσαν παραγγελίες για 130.000 μονάδες που ήταν ήδη σε παραγωγή.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Frank & Eileen (@frankandeileen)

Η πρώτη κίνηση της McLoghlin ήταν να δεχτεί ότι η πανδημία θα άλλαζε τον κόσμο όπως τον γνώριζε, όπως και η ύφεση το 2008, και μεταφέροντας στην ομάδα της ότι δεν υπήρχε περίπτωση να επιστρέψουν σύντομα σε αυτό που λέμε κανονικότητα.

Άλλαξε το επίκεντρο της Frank & Eileen από το χονδρικό εμπόριο στο άμεσο προς τον καταναλωτή και αύξησε τις πωλήσεις της αναθεωρώντας τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της πρόσληψης μιας νέας δημιουργικής και φωτογραφικής ομάδας και ενός ψηφιακού γραφείου μάρκετινγκ, ξεκίνησε τα lives στο Instagram δείχνοντας σε ζωντανή μετάδοση τα προϊόντα, ενίσχυσε την κουλτούρα του unboxing και άλλαξε γενικώς και το στυλ των προϊόντων.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Frank & Eileen (@frankandeileen)

Περισσότερα Θέματα Think
× PINK.GR
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ NEWSLETTER
GET CONNECTED
Nextweb