The latest on fashion, beauty, celebrity style, entertainment, teen issues, videos and more from TeenVogue magazine on TeenVogue.com. Fashion starts here. Νέα (news) και πολύτιμες συμβουλές για την ομορφιά, τη μόδα, τον έρωτα, τις σχέσεις και tips για τη ζωή της σύγχρονης γυναίκας
Wellness

Αυτό το διάστημα απαιτείται για να γραμμώσουν οι κοιλιακοί σου

Πότε θα δεις το πολυπόθητο six pack στο κορμί σου;

Γράφει η ΝΕΛΗ ΣΤΑΘΑΚΙΔΟΥ
Δημοσίευση ΑΥΓ 12, 2020

Αυτό το διάστημα απαιτείται για να γραμμώσουν οι κοιλιακοί σου

Το πόσο κοντά βρίσκεσαι σε γραμμωμένους κοιλιακούς εξαρτάται από το ποσοστόσωματικού λίπους. Το six-pack, είναι δύσκολος στόχος, καθώς απαιτεί το λίπος του σώματός μας να είναι περίπου 5-7% για να κάνουμε τέτοια γράμμωση.

Το ποσοστό αυτό είναι πολύ χαμηλότερο από το υγιές 20-30% για τις γυναίκες και μη βιώσιμο μακροπρόθεσμα, ακόμα και για επαγγελματίες. «Συμβουλεύω τους ανθρώπους να μην επικεντρωθούν στο sixpack, καθώς το σώμα του καθενός είναι διαφορετικό και θα ανταποκριθεί με διαφορετικούς ρυθμούς» επισημαίνει η ειδικός. Δηλαδή, μπορεί να φτάσεις εκεί μέσα σε 4 εβδομάδες ή ίσως να μη φτάσεις ποτέ.

Η trainer υποστηρίζει την ενσωμάτωση κινήσεων που στοχεύουν σε γυναικείους κοιλιακούς –σκέψου HIIT και τα βαριά βάρη για να μειώσεις το σωματικό λίπος και τις σανίδες και ασκήσεις κορμού για τους κοιλιακούς–, αλλά πρέπει να ξέρεις και πού στοχεύεις. «Η επίτευξη ενός six-pack σε 12 εβδομάδες είναι μη ρεαλιστική, αν δεν είσαι ούτε κοντά στο 1-pack αρχικά» λέει και προσθέτει: «Οι six-pack κοιλιακοί είναι αποτέλεσμα του χαμηλού ποσοστού λίπους σώματος και σημαντικής μυϊκής μάζας στους κοιλιακούς. Προσθέτοντας ασκήσεις αντίστασης στο πρόγραμμά σου, μπορείς να αυξήσεις εξαιρετικά τα αποτελέσματα».

Περισσότερα Θέματα Wellness
× PINK.GR
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ NEWSLETTER
GET CONNECTED
Nextweb