The latest on fashion, beauty, celebrity style, entertainment, teen issues, videos and more from TeenVogue magazine on TeenVogue.com. Fashion starts here. Νέα (news) και πολύτιμες συμβουλές για την ομορφιά, τη μόδα, τον έρωτα, τις σχέσεις και tips για τη ζωή της σύγχρονης γυναίκας
Wellness

Η διατροφή της Nicole Scherzinger για να κάνεις κορμάρα

Η Nicole Scherzinger έγινε 42 ετών και το σώμα της θα το ζήλευαν και οι εικοσάρες

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ
Δημοσίευση ΙΟΥΛ 02, 2020

Η διατροφή της Nicole Scherzinger για να κάνεις κορμάρα

Η Nicole Scherzinger, τραγουδίστρια και κριτής του X - Factor έχει σαρώσει στα social media με τις εντυπωσιακές της φωτογραφίες!

Σας έχουμε μιλήσει στο παρελθόν για την γυμναστική που επιλέγει και τα μικρά μυστικά της σιλουέτας της, αλλά ήρθε η ώρα να σας δώσουμε ένα πρόγραμμα διατροφής!

Η θεωρία της είναι εκπληκτικά απλή - όλα με μέτρο. Αυτό σημαίνει ότι δεν στερείται τίποτα ιδιαίτερα, αλλά προσπαθεί να διατηρήσει τα πράγματα όσο πιο υγιεινά μπορεί! 

Ξέρει ότι όσο πιο healthy και clean είναι η διατροφή της, άλλο τόσο καλύτερα νιώθει στις πρόβες και άλλο τόσο πιο εύκολο είναι να ακολουθεί το πολυάσχολο πρόγραμμά της.

Πρωινό

Η διατροφή της Nicole Scherzinger ξεκινά με ένα πρωινό γεμάτο πρωτεΐνες και σύνθετους υδατάνθρακες. Αυτό είναι σωστό - δεν τρώει πράγματα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τους καταναλώνει ασύστολα. Εξακολουθεί να τρώει υδατάνθρακες με μέτρο, φροντίζοντας να πάρει τους υδατάνθρακες από φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως.

Το αγαπημένο της πρωινό είναι τοστ αβοκάντο με αυγά ποσέ και καπνιστό σολομό. Αυτό δίνει στο σώμα της άφθονη πρωτεΐνη, υγιή λίπη και ωμέγα-3. Αυτά τα θρεπτικά συστατικά της δίνουν την ενέργεια που χρειάζεται για να αντέξει τις καθημερινές προπονήσεις της χωρίς να εξαντληθεί!

Όταν ψάχνει κάτι λίγο διαφορετικό, της αρέσει να τρώει αυγά με μπέικον ή πλιγούρι βρώμης γεμάτο με μούρα και άλλα φρούτα πλούσια σε αντιοξειδωτικά.

Το κλειδί είναι η ποικιλία. Εάν βαριέται κάτι κάτι, θα το αλλάξει. Αλλά είναι πάντα προσεκτική ώστε να ενσωματώνει στο γεύμα μια ισορροπία λιπών, υδατανθράκων και πρωτεϊνών!

Μεσημεριανό

Για μεσημεριανό γεύμα, η Nicole προσπαθεί να διατηρήσει τα πράγματα όπως το πρωινό. Και έτσι, φροντίζει να έχει αρκετούς υγιεινούς υδατάνθρακες και πρωτεΐνες για να την τροφοδοτήσουν για το υπόλοιπο της ημέρας.

Αλλά είναι συχνά μικρότερο γεύμα απ'ό,τι το πρωινό της.

Θα φάει κάτι απλό, όπως σαλάτα ή ακόμη και σούσι. Αυτό της δίνει ένα μείγμα ινών και πρωτεϊνών που την βοηθούν να παραμείνει χορτασμένη.

Εάν δεν πεινάει ιδιαίτερα, θα φάει μια σούπα με λαχανικά. Αλλά μερικές φορές θα επιλέξει να φάει κάτι που έχει φακές, φασόλια ή noodles για να το κάνει λίγο πιο γεμάτο.

Βραδινό

Για δείπνο, η Nicole είναι συχνά πολύ απασχολημένη για να μαγειρέψει και προτιμά να παραγγείλει ή να φάει σε ένα εστιατόριο. Και αυτά τα γεύματα μπορεί συχνά να είναι ελαφρώς πιο απολαυστικά από το πρωινό και το γεύμα.

Συνήθως θα έχει ρύζι και λίγη άπαχη πρωτεΐνη ή μέτρια ποσότητα ζυμαρικών με μια γενναία δόση μαγειρεμένων λαχανικών. Όλα εξαρτώνται από τη διάθεσή της.

Περισσότερα Θέματα Wellness
× PINK.GR
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ NEWSLETTER
GET CONNECTED
Nextweb