Ο περισσότερος κόσμος πιστεύει ότι αν τυλίξει το δώρο που έχει αγοράσει για ένα αγαπημένο του πρόσωπο τέλεια σε ένα όμορφο περιτύλιγμα θα κάνει ακόμα καλύτερη εντύπωση. Όμως εν τέλη θα έχει το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που περιμένει σύμφωνα με νέα μελέτη.
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Νεβάδας βρήκαν ότι τα δώρα που είναι υπερβολικά τακτοποιημένα και όμορφα μεγαλώνουν τις προσδοκίες και στο τέλος σε ένα βαθμό μικρό η μεγάλο απογοητεύουν αυτόν που θα τα ανοίξει.
"Η έρευνά μας βρήκε ότι όταν τα δώρα τυλίγονται σε ένα σχεδόν τέλειο περιτύλιγμα με εξαιρετικά όμορφο παρουσιαστικό και δίνονται σε έναν φίλο τότε αυξάνονται οι προσδοκίες για το δώρου με αποτέλεσμα όταν κάποιος το ανοίγει να το προτιμά λιγότερο", δήλωσε η καθηγήτρια μάρκετινγκ και ερευνητής Jessica Rixom.
"Αντίθετα όταν το περιτύλιγμα και η παρουσία του δώρου είναι πιο πρόχειρη τότε δημιουργούνται μικρότερες προσδοκίες και στην πραγματικότητα το δώρο αρέσει περισσότερο"
Επιπλέον η μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο Περιοδικό της Ψυχολογίας των Καταναλωτών, διαπίστωσε επίσης ότι τα συναισθήματα σχετικά με τα όμορφα τυλιγμένα δώρα ήταν πιθανότατα χειρότερα όταν το δώρο προέρχονταν από έναν αγαπημένο και όχι απλά από έναν γνωστό.