The latest on fashion, beauty, celebrity style, entertainment, teen issues, videos and more from TeenVogue magazine on TeenVogue.com. Fashion starts here. Νέα (news) και πολύτιμες συμβουλές για την ομορφιά, τη μόδα, τον έρωτα, τις σχέσεις και tips για τη ζωή της σύγχρονης γυναίκας
Wellness

Τι να φας για να μην πονέσεις στην περίοδο σου

Τροφές που θα λειτουργήσουν ωφέλημα για το σώμα και το πνεύμα σου!

Γράφει η ΝΕΛΗ ΣΤΑΘΑΚΙΔΟΥ
Δημοσίευση ΟΚΤ 11, 2018

Τι να φας για να μην πονέσεις στην περίοδο σου

Οι ημέρες της περιόδου είναι οι χειρότερες για κάθε γυναίκα, αφού πέραν από τις ενοχλητικές κράμπες που κυριαρχούν, βιώνουν και συναισθηματικά σκαμπανεβάσματα, το απόλυτο ψυχικό βασανιστήριο.

Εκτός όμως από τα αναλγητικά και τα διάφορα φάρμακα που προτείνονται για να κάνουν καλύτερες τις ημέρες της περιόδου, μπορείς να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να τις βιώσει πιο ομαλά, τρώγοντας πράγματα που θα σου κάνουν και σωματικό, αλλά και ψυχολογικό καλό.

Μαθέ λοιπόν ποια είναι τα τρόφιμα που πρέπει να καταναλώνεις όταν έχεις περίοδο και βελτίωσε την καθημερινότητα σου σε όλα τα επίπεδα!

Σοκολάτα:

Ο μύθος που την θέλει να σε κάνει να νιώθεις καλύτερα εκείνες τις ημέρες, είναι αληθινός. Πρόσεξε όμως, καθώς πρέπει να καταναλώνεις μόνο μαύρη σοκολάτα, γιατί η γάλακτος αντί για καλύτερα, θα σε κάνει να νιώσεις χειρότερα. Ο λόγος, διότι η μαύρη σοκολάτα είναι γεμάτη αντιοξειδωτικά και μαγνήσιο, στοιχείο που ρυθμίζει τις μεταβολές της διάθεσης σου, ενώ συμβάλλει και στη βελτίωση της σερετονίνης στον οργανισμό σου. Μάλιστα, όσο περισσότερο κακάο περιέχει, τόσο το καλύτερο.

Φυλλώδη πράσινα λαχανικά:

Το σπανάκι και το kale π.χ., θα αποτελέσουν δυο μεγάλους σωτήρες σου στην περίοδο. Η συγκεκριμένη κατηγορία λαχανικών είναι πλούσια σε σίδηρο, ο οποίος χάνεται ως επί το πλείστων όταν αιμορραγείς. Και αν δεν θέλεις να τα φας, μπορείς να τα πιείς σαν smoothie!

Μπανάνες

Είναι πλούσιες σε βιταμίνη Β6 και κάλιο, στοιχεία που μειώνουν το πρήξιμο και διώχνουν την κατακράτηση, ενώ το κάλιο μειώνει και τις κράμπες στους μυς σου. Γιατί δεν δοκιμάζεις να φτιάξεις παγωμένα κομμάτια μπανάνας με επικάλυψη σοκολάτας; Το τέλειο γλυκό.

Γιαούρτι

Αποτελεί πηγή ασβεστίου και μπορεί να μειώσει τους πόνους και να χαλαρώσει τους μυς σου. Αν θέλεις, μπορείς να προσθέσεις και φρούτα, ξηρούς καρπούς και μέλι ή να το χρησιμοποιήσεις σαν βάση για smoothie.

Αβοκάντο

Οι τροφές που είναι πλούσιες σε καλά λιπαρά μπορούν να σε χορτάσουν περισσότερο από το junk food. Επομένως, γιατί δεν τρως όσο γουακαμόλε θέλεις;

Ψωμί ολικής άλεσης

Είναι μια εξαιρετική πηγή μαγνησίου, που βοηθάει στις κράμπες, ενώ οι βιταμίνες Β και Ε που περιέχουν καταπολεμούν το αίσθημα της κούρασης και της κατάθλιψης.

 

Περισσότερα Θέματα Wellness
× PINK.GR
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ NEWSLETTER
GET CONNECTED
Nextweb