Νέα (news) και πολύτιμες συμβουλές για την ομορφιά, τη μόδα, τον έρωτα, τις σχέσεις και tips για τη ζωή της σύγχρονης γυναίκας
Love

Τρόποι για να βοηθήσεις το καταθλιπτικό σου αγόρι

Μπορείς να τον στηρίξεις και τον κάνεις να βρει ξανά τον εαυτό του, σιγά σιγά

Γράφει η ΝΕΛΗ ΣΤΑΘΑΚΙΔΟΥ
Δημοσίευση ΝΟE 28, 2021

Τρόποι για να βοηθήσεις το καταθλιπτικό σου αγόρι
Photo glamour.com

Στα νέα των διασημοτήτων αυτήν την περίοδο, ο Justin Bieber μοιράστηκε με τον κόσμο το ότι εδώ και αρκετά χρόνια ένιωθε «πραγματικά αυτοκτονικός» και ενώ η καριέρα του και η προσωπική του ζωή δείχνουν να κυλούν πολύ όμορφα, ο ίδιος εξακολουθεί να «θεραπεύεται».

Μιλώντας στο podcast "In Good Faith" με τους Chelsea & Judah Smith, η σύζυγς του, Hailey Bieber πρόσθεσε ότι ένιωθε υποχρεωμένη να τον βοηθήσει σε όλη την διάρκεια της μάχης με την ψυχική του υγεία, δηλώνοντας: «Πήρα μια απόφαση. Ξέρω στα αλήθεια ότι αγαπούσα αυτό το άτομο για πολύ καιρό και τώρα δεν θα ήταν η ώρα να τον εγκαταλείψω. Απλώς δεν θα του το έκανα αυτό. Φανταστείτε να εγκαταλείπετε κάποιον στη μέση της χειρότερης περιόδου της ζωής του. Δεν είμαι τέτοιος τύπος ανθρώπου. Οπότε θα τον στήριζα ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα».

Ο Justin από την πλευρά του, ενθάρρυνε όλους τους θαυμαστές του που μπορεί να αισθάνονται με τον ίδιο τρόπο ή να αγωνίζονται με την ψυχική τους υγεία, να απευθυνθούν σε φίλους, οικογένεια ή σε έναν επαγγελματία ψυχικής υγείας.

Πώς να βοηθήσεις το καταθλιπτικό αγόρι σου: 5 βασικά βήματα

Είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι οι περισσότερες γυναίκες θα υποφέρουν από κάποια μορφή ψυχικής πάθησης στη ζωή τους, σε αντίθεση με τους άνδρες – μία στις πέντε, σε αντίθεση με έναν στους οκτώ – αλλά δυστυχώς, πολύ περισσότεροι άνδρες αυτοκτονούν ως αποτέλεσμα των εν λόγω ψυχικών ασθενειών.

Συνέχισε να διαβάζεις για μερικά απλά βήματα που μπορείς να ακολουθήσεις για να βοηθήσεις το αγόρι σου, εάν πάσχει από κατάθλιψη. Και να θυμάσαι - δεν είσαι μόνη.

Η επικοινωνία είναι το κλειδί

Ένα βασικό προειδοποιητικό σημάδι είναι ότι ο φίλος σου αντιμετωπίζει πρόβλημα κατάθλιψης ή άγχους, είναι η αισθητή έλλειψη επικοινωνίας. Μην αφήσεις αυτό το γεγονός να σε ανησυχήσει, αλλά μίλησε με τον σύντροφό σου και ενημέρωσε τον ότι είσαι εκεί για αυτόν. Δεν χρειάζεται κάθε συζήτηση σας να αφορά το πώς νιώθει, καθώς αυτό μπορεί να τον κανεί να αισθάνεται πίεση. Οι ανοιχτές ερωτήσεις είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τον κάνεις να σου πει πώς νιώθει – συν τι μπορείς να κάνεις για να βοηθήσεις.

Να είσαι ευγενική

Να θυμάσαι ότι είναι σημαντικό να δημιουργείς ανοιχτή και χαλαρή συζήτηση με το αγαπημένο σου πρόσωπο. Σε μια καλή μέρα, ο φίλος σου μπορεί να θέλει να μιλήσει ανοιχτά και ειλικρινά για τα συναισθήματά του, αλλά τις άλλες μέρες, μπορεί να πει μόνο μερικές λέξεις ή να φαίνεται πολύ αμυντικός.

Κορυφαία συμβουλή: οι πράξεις μερικές φορές μιλούν πιο δυνατά από τα λόγια. Αν τον πιέσεις, μπορεί να σε αποφύγει και να μην απαντήσει καθόλου. Μερικές φορές, δεν χρειάζεται καν να μιλήσετε, γιατί μια αγκαλιά μπορεί να πει πολύ περισσότερα από μια λίστα ερωτήσεων.

Μην σκέφτεσαι υπερβολικά

Το να δεις κάποιον που αγαπάς να υποφέρει, πιθανότατα θα σε επηρεάσει. Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό. Επομένως, δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζεις τις ακριβείς αιτίες των σκέψεων ή της συμπεριφοράς του, άρα δεν έχει νόημα να κουράζεσαι ή να αγχώνεσαι προσπαθώντας να τις μαντέψεις. Προσπαθήστε να μην το πάρεις προσωπικά και να θυμάσαι ότι η συμπεριφορά του φίλου σου μπορεί κάλλιστα να είναι παράλογη, αλλά προκαλείται από ένα υποκείμενο ζήτημα – όχι απευθείας από εσένα.

Σεβάσου τα συναισθήματά του

Θυμήσου ότι αν ο φίλος σου σου εκμυστηρεύεται όσα νιώθει και σκέφτεται, έχει κάνει ένα μεγάλο άλμα. Χρειάζεται γενναιότητα για οποιονδήποτε βρίσκεται σε αυτήν την κατάσταση, για να μιλήσει για το πώς νιώθει – οι περισσότεροι από εμάς έχουμε κάποιο αίσθημα φόβου για το πώς θα μας κρίνουν οι άλλοι για αυτό.

Υπενθυμίστε του την αξία του

Όταν αντιμετωπίζουμε θέματα με την κατάθλιψη ή το άγχος, ένα βασικό σύμπτωμα είναι η λανθασμένη αίσθηση της πραγματικότητας. Αυτή η αντίληψη θα δημιουργήσει ορισμένες αρνητικές βασικές πεποιθήσεις για τον εαυτό του φίλου σου, όπως ότι «κανείς δεν τον αγαπάει» ή ότι «είναι άχρηστος» Κατανοώντας αυτές τις αρνητικές πεποιθήσεις, μπορείς να του υπενθυμίσεις συνεχώς, με στοιχεία, ότι αυτές δεν είναι αληθινές.




Περισσότερα Θέματα Love
× PINK.GR
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ NEWSLETTER
GET CONNECTED
Nextweb