The latest on fashion, beauty, celebrity style, entertainment, teen issues, videos and more from TeenVogue magazine on TeenVogue.com. Fashion starts here. Νέα (news) και πολύτιμες συμβουλές για την ομορφιά, τη μόδα, τον έρωτα, τις σχέσεις και tips για τη ζωή της σύγχρονης γυναίκας
Wellness

Απογείωσε την ανοιξιάτικη διατροφή σου με τις ayurveda συμβουλές μιας σεφ

Η Radhi Devlukia-Shetty θα σου εξηγήσει γιατί τα χόρτα, το μασάζ με ελαιόλαδο και το τσάι θα σε κάνουν να νιώσεις θεικά

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ
Δημοσίευση ΑΠΡ 05, 2021

Απογείωσε την ανοιξιάτικη διατροφή σου με τις ayurveda συμβουλές μιας σεφ

Στην Αγιουρβέδα,την αρχαία επιστήμη υγείας που προέρχεται από την Ινδία, η αποτοξίνωση και ο καθαρισμός του οργανισμού είναι μια πρακτική που δίνει στο πεπτικό σύστημα την ευκαιρία να ξεκουραστεί, να ισορροπήσει και να καθαρίσει από τα απόβλητα και τις τοξίνες που το ταϊζουμε. Η Radhi Devlukia-Shetty θα σου πει τα μυστικά της!

Το φαγητό σου πρέπει να ακολουθεί τις εποχές

Η φύση μας προσφέρει ό, τι χρειαζόμαστε κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης περιόδου. Καθώς μεταβαίνουμε στην άνοιξη, επιλέξτε προϊόντα όπως φυλλώδη πράσινα, ραπανάκια και σέλινο. Η τσουκνίδα και η πικραλίδα είναι επίσης καλά βότανα ιδανικά για αυτή τη στιγμή - βράστε τα σε νερό για να φτιάξετε τσάι.

Περισσότερα μπαχαρικά, παρακαλώ

Το κύμινο, το κόλιανδρο και το μάραθο είναι καλά στη βοήθεια της πέψης, οπότε βάλτε τα τακτικά στη διατροφή σας. Επίσης αυτή την περίοδο μαγειρεύω με πολλά έντονα μπαχαρικά - ειδικά άφθονο μαύρο πιπέρι, τζίντζερ και αλάτι masala. 

Αντίο λιπαρά

Ακριβώς όπως αφήνουμε πίσω τη βαριά υγρασία του χειμώνα, θέλουμε να αφήσουμε πίσω τη βαριά, λιπαρή μαγειρική. Αντί να τσιγαρίζω φαγητό, επικεντρώνομαι στο ψήσιμο - έχοντας επίγνωση της ποσότητας λαδιού - ή στον ατμό. Ανεξάρτητα από τη σεζόν, κατά τη διάρκεια ενός cleansing (μιας αποτοξίνωσης) θα θελήσετε να δώσετε προτεραιότητα στα μαγειρεμένα τρόφιμα σε σχέση με τα ωμά - το μαγείρεμα βοηθά στη διάσπαση των τροφίμων, ξεκινώντας την πεπτική διαδικασία και αφήνοντας λιγότερη δουλειά για το σώμα σας!

Επιλέξτε ελαιόλαδο

Όταν χρησιμοποιείτε λάδι, το ελαιόλαδο είναι μια καλή επιλογή επειδή είναι ελαφρύ (και πάλι, για να αντισταθμίσει τη βαρύτητα της σεζόν), που σημαίνει ότι είναι εύκολο να αφομοιώσει το σώμα. Εγώ πάντως το χρησιμοποιώ όχι μόνο για να μαγειρέψω αλλά και ως μέρος ενός καθημερινού μασάζ Abhyanga για να βοηθήσω να απομακρύνω τις τοξίνες από το σώμα! Αν δεν υπάρχει περίπτωση να κάνετε μασάζ στο σώμα σας, έστω, εστιάστε σε ένα μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής πέντε λεπτών και ένα μασάζ ποδιών. Εκεί ξεκινούν και τελειώνουν όλα τα νεύρα σας, οπότε είναι πιο αποτελεσματικό στην ανακούφιση της έντασης σε όλο το σώμα.

Ενεργοποιήστε το Guggul

Τα Ayurvedic adaptogens (βότανα και ρίζες που βοηθούν τον οργανισμό να καταπολεμήσει το άγχος) όπως το guggul και το triphala έχουν λεμφικές και πεπτικές ιδιότητες. Ανακατέψτε τη σκόνη αυτή με νερό ή χυμό φρούτων και πιείτε την πριν πάτε για ύπνο!

Ανεβάστε τους κόκκους σας

Το αλεύρι σίτου, το καλαμπόκι και η σίκαλη είναι τέλεια. Αυτήν την εποχή μαγειρέψτε με κινόα, κριθάρι και αμάραντο.

Περισσότερα Θέματα Wellness
× PINK.GR
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ NEWSLETTER
GET CONNECTED
Nextweb