Νέα (news) και πολύτιμες συμβουλές για την ομορφιά, τη μόδα, τον έρωτα, τις σχέσεις και tips για τη ζωή της σύγχρονης γυναίκας
Wellness

Τα 5 μυστικά της Elle Macpherson για κορμί ‑ λαμπάδα

Το super model από την Αυστραλία παραμένει ένα από τα κορυφαία σώματα του πλανήτη

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ
Δημοσίευση ΙΟΥΝ 16, 2020

Τα 5 μυστικά της Elle Macpherson για κορμί ‑ λαμπάδα

Tο supermodel των 90s αποκάλυψε τα μυστικά της για ένα καλλίγραμο σώμα και δεν γίνεται να μην την πάρεις στα σοβαρά ειδικά αν σκεφτείς ότι είχε τον ψευδώνυμο "The Body" για πάνω από μια δεκαετία.

Το μοντέλο με το απίστευτο σώμα άλλαξε πρόσφατα τη διατροφή του όταν, άρχισε να παίρνει βάρος στη μέση και στους γλουτούς, τα πόδια της έγιναν πιο “βαριά” και η ενέργειά της μειώθηκε. Λογικό αν σκεφτεί κανείς πως έχει κλείσει τα 55 σωστά;

Έτσι με τη βοήθεια διατροφολόγου πήρε ξανά την κατάσταση στα χέρια της και επέστρεψε στις μέρες της δόξας της - που μεταξύ μας, δεν έφυγαν ποτέ. Η γυναίκα είναι σαν άγαλμα!

Κράτα όμως τις συμβουλές που δίνει, και που τις τηρούσε πάντοτε.

1. Ξυπνάει κάθε μέρα στις 5 το πρωί και εδώ και χρόνια και πίνει ένα ποτήρι ζεστό νερό με λεμόνι και προσθέτει λίγο πιπέρι καγιέν για ενέργεια, ενώ συνεχίζει με ένα πράσινο smothie.

2. Κάνει γυμναστική κάθε μέρα, ή γιόγκα.

3. Το καλοκαίρι πάντοτε έκοβε τους υδατάνθρακες και τη ζάχαρη - αν αγαπάτε το ψωμί και το βούτυρο τότε πάρτε απόφαση πως δεν θα τα έχετε στην παρέα σας για τρεις μήνες. 

4. Κοιμηθείτε πολύ, πιείτε πολύ νερό, φάτε πολά λαχανικά κάθε μέρα. Αυτά τα τρία πράγματα δεν έφυγαν ποτέ από τη ζωή της και όπως λέει, είναι όσα χρειάζεται κανείς να ξέρει.

5. Ως χορτοφάγος τα τελευταία χρόνια, φροντίζει το μεσημεριανό της γεύμα να αποτελείται από πολλά λαχανικά και καλό λίπος, ενώ χρησιμοποιεί μόνο παρθένο ελαιόλαδο στις σαλάτες της - για γλυκό τρώει μαύρη σοκολάτα.

Μια μέρα με τη διατροφή της Elle Macpherson

Πρωινό: Το ιδανικό ξεκίνημα της μέρας της περιλαμβάνει πολλά φρούτα, chia seeds, βρώμη και ένα αυγό, ενώ στη συνέχεια πίνει ένα espresso που συνοδεύει με μπισκότα αμυγδάλου.

Μεσημεριανό: Συνήθως επιλέγει ψάρι με λαχανικά και για σνακ θα φτιάξει ένα shake πρωτεϊνης ή θα πιει μια λεμονάδα με πιπέρι καγιέν, φρούτα και αμύγδαλα.

Βραδινό: Επιλέγει plant-based σαλάτες πρωτεϊνης με κατσικίσιο τυρί ενώ για επιδόρπιο θα επιλέξει ένα μικρό κομμάτι μαύρης σοκολάτας.




Περισσότερα Θέματα Wellness
× PINK.GR
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ NEWSLETTER
GET CONNECTED
Nextweb