ΜΟΔΑ

Το πουά φόρεμα από των ZARA που έγινε διεθνές θέμα συζήτησης

Κοστίζει 45 ευρώ και εκτός του ότι ξεπουλάει, έχει γίνει θέμα αναφορά ακόμα και στο BBC
Γράφει η ΝΕΛΗ ΣΤΑΘΑΚΙΔΟΥ
Το πουά φόρεμα από των ZARA που έγινε διεθνές θέμα συζήτησης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μπορεί να σου φαίνεται παράξενο, όμως αυτό το φόρεμα των 39.99 λιρών έχει καταφέρει να γίνει θέμα από το BBC μέχρι και τους New York Times, να είναι νούμερο ένα σε πωλήσεις στην Αγγλία, αλλά και να φτάσει στο σημείο να αποκτήσει δικό του λογαριασμό στο Instagram.

Βέβαια, όλο αυτό είναι μια τέλεια διαφήμιση για τη γνωστή αλυσίδα καταστημάτων, η οποία προβάλλεται απίστευτα πλέον μέσα από τα social media παγκοσμίως, κάνοντας ακόμα γνωστότερα τα προϊόντα της στο κοινό.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Pink to make the boys wink (or not in my case). Turned *that* Zara dress he hates into... a dress he still hates. It’s not a hospital gown anymore though (swipe across to see before when it was!) #clothesmyboyfriendhates I’ve written a blog post on reinventing the dress and how I did it, using buttons from @johnlewisandpartners and dye from @dylon_uk - it’s linked in my stories or head to my blog via the link in my bio 💗 _________________________________ #london #diyfashion #dylon #polkadots #pinkdress #ootd #londonstyle #diystyle

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Olivia (@clothesmyboyfriendhates) στις

Πιο συγκεκριμένα για αυτό το φόρεμα, φαίνεται ότι η δημοτικότητα του φάνηκε από την αρχή της κυκλοφορίας του, αφού για κάποιον άγνωστο λόγω πολλές γυναίκες το αγόρασαν. Και μετά ξεκίνησε η προβολή του μέσα από το διαδίκτυο, γεγονός που το έκανε viral, φτάνοντας ακόμα και στο σημείο να χαρακτηριστεί από τους New York Times «ως το φόρεμα που κατέκτησε την Βρετανία». 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

META - A story 👯‍♀️ @jessikaeve

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Hot 4 The Spot (@hot4thespot) στις

Παρόλα αυτά, η ιστορία ενός φορέματος των περίπου 45 ευρώ που κατάφερε να αποτελέσει θέμα ανάλυσης από ερευνητές, είναι κάτι το αξιοσημείωτο από μόνη της. Και επιπλέον, παρά το ότι πλέον κυκλοφορεί σε διάφορα αντίγραφα, οι γυναίκες δεν σταματούν να το αγοράζουν.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Just the classic ‘how many of you turned up to work in the same dress?’ to start your hump day @moo

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Hot 4 The Spot (@hot4thespot) στις

Μάλιστα, πολλές είναι εκείνες που επειδή δεν θέλουν να φορούν το ίδιο ρούχο με άλλες τόσες βρίσκουν εναλλακτικούς τρόπους να το συνδυάσουν, κάνοντας το να φαίνεται μοναδικό επάνω τους.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

“There’s too many” @lauraannedawes

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Hot 4 The Spot (@hot4thespot) στις

Και μιας και το φόρεμα είχε σημειώσει τόση επιτυχία, η στιλίστρια Faye Oakenfull αποφάσισε να δημιουργήσει έναν λογαριασμό στο Instagram αποκλειστικά για αυτό, με το όνομα @Hot4theSpot. Την σελίδα ακολουθούν μέχρι στιγμής γύρω στους 13.000 followers, ενώ η 28χρονη στιλίστρια αναφέρει ότι ο λόγος που αυτό το φόρεμα έγινε τόσο διάσημο είναι επειδή μπορεί να μεταποιηθεί εύκολα από την κάθε γυναίκα και άρα να μοιάζει με κάτι αποκλειστικά δικό της.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

So Taste of London essentially just turned into a Dress flash mob. Thanks for these @giloscope @imbeingerica (pretty sure there’s still more to come) 👍🏼

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Hot 4 The Spot (@hot4thespot) στις

Με την άποψη της Oakenfull φαίνεται να συμφωνεί και η η καθηγήτρια και συγγραφέας του «The Psychology of Fashion» Carolyn Mair, η οποία όπως λέει το συγκεκριμένο φόρεμα ταιριάζει σε κάθε σωματότυπο, ενώ μπορεί να ταιριάξει με άπειρους συνδυασμούς και να φορεθεί όπως αρέσει στην κάθε γυναίκα, κάνοντας τη να ξεχωρίζει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Περισσότερα Θέματα Style
0 / position1: 0 / position2: 0
× PINK.GR
ΑΡΧΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
GET CONNECTED
Nextweb