
Η Καίτη Γαρμπή ενημέρωσε τους θαυμαστές της πως αναγκάζεται να ακυρώσει ορισμένες από τις προγραμματισμένες εμφανίσεις της στο πλαίσιο της καλοκαιρινής περιοδείας με τον Διονύση Σχοινά, εξαιτίας ενός προβλήματος υγείας που την ταλαιπωρεί.
Μέσα από ανάρτηση στα social media, το απόγευμα της Δευτέρας 22 Ιουνίου, η δημοφιλής τραγουδίστρια αποκάλυψε τι ακριβώς συμβαίνει με την υγεία της, εξηγώντας αναλυτικά τους λόγους που την οδηγούν στις ακυρώσεις.
«Στον τελικό του Just The 2 Of Us έπαθα μια πολύ γερή ψύξη. Η ψύξη αυτή μου άφησε ένα στραβό χειλάκι το οποίο παλεύω με κορτιζόνη για να επανέλθει εδώ και περίπου ένα μήνα. Κάθε μέρα όλο και κάτι γίνεται και βελτιώνεται», έγραψε η Καίτη Γαρμπή.
Σοβαρές επιπλοκές στις φωνητικές χορδές
Η τραγουδίστρια εξήγησε ότι η ψύξη εξελίχθηκε σε βαριά φαρυγγολαρυγγίτιδα, με τον γιατρό της να διαγνώσει έντονο οίδημα στις φωνητικές της χορδές. Ως εκ τούτου, της επέβαλε αφωνία για τουλάχιστον τρεις εβδομάδες και ειδική αγωγή, προκειμένου να μην τεθεί σε κίνδυνο η φωνή της.
Παρά τις δύσκολες συνθήκες, η Καίτη Γαρμπή εξέφρασε την αισιοδοξία της πως θα ξεπεράσει το πρόβλημα και θα βρεθεί σύντομα ξανά κοντά στο κοινό, ζητώντας παράλληλα την αγάπη και την προσευχή όλων.
Ποιες συναυλίες ακυρώνονται
Οι εμφανίσεις που ακυρώνονται αφορούν συναυλίες σε Έδεσσα, Θεσσαλονίκη και Βόλο, στο πλαίσιο της καλοκαιρινής περιοδείας με τον Διονύση Σχοινά.
https://www.instagram.com/reel/DZ5DADdM3jR/



