ENTERTAINMENT

Η νέα μόδα στις επιχειρηματικές κινήσεις των διασήμων

H... ταυτόχρονη νέα επιχειρηματική κίνηση πολλών celebrities είναι ιδιαιτέρως ασυνήθιστη
Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ
Η νέα μόδα στις επιχειρηματικές κινήσεις των διασήμων
collage

Να φτιάξεις brand ή να μη φτιάξεις; Ιδού το δίλημμα για κάθε celebrity εκεί έξω. Είναι ένα debate που παίζει δυνατά στα social, ακόμα και ανάμεσα στους ίδιους τους σταρ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ίσως θεωρείται cringe αλλά τα brands με αλκοόλ έχουν κάνει χρυσές δουλειές για το Hollywood. Η τεκίλα Casamigos έφερε σχεδόν 1 δισ. δολάρια στους George Clooney και Randy Gerber (άντρα της Cindy Crawford). Η gin επιχείρηση του Ryan Reynolds, Aviation Gin, πουλήθηκε για 600 εκατομμύρια. 

Και δεν είναι οι μόνοι: Η Cameron Diaz έχει το παιχνιδιάρικο Avaline Wine, η Kate Hudson το King St. Vodka για τα μαρτίνι της, ενώ η Kris Jenner – γνωστή για την αδυναμία της σε κάθε επιχειρηματική ιδέα – μπήκε στο παιχνίδι με την τεκίλα 818 της Kendall Jenner.

Πρόσφατα όμως, ένας νέος «γευστικός» τομέας ήρθε να πάρει τη θέση του ποτού στα επιχειρηματικά όνειρα των διασήμων. Ξέχνα το κρασί Coppola και τα κοκτέιλ της J.Lo – αυτά είναι παλιά νέα. Τώρα, από τον Ed Sheeran μέχρι τη Meghan Markle, όλοι βγάζουν… σάλτσες και μαρμελάδες. Ναι, σοβαρά.

Σάλτσα, αλοιφή ή μπαχαρικό σε trendy συσκευασία, “δημιουργημένο” από κάποιον που δεν έχει ιδιαίτερη σχέση με τη μαγειρική πέρα από το να τρώει και να μαγειρεύει σποραδικά στο σπίτι. 

Με βάση αυτό, το μεγαλύτερο celebrity condiment του 2025 είναι η μαρμελάδα βατόμουρο As Ever της Meghan Markle. Sold out σε λιγότερο από μία ώρα, reviews από την Chrissy Teigen, ένας χρόνος promo και μια αναπάντεχη επιστροφή!

Και είναι, λένε, πολύ καλή. Μετά το ντοκιμαντέρ With Love, Meghan, ποιος δεν θέλει να απλώσει μαρμελάδα approved από το παλάτι στο τοστάκι του; Όπως είπε και η ίδια στο Instagram: «Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο πλέον: jam is my jam.»

Αν η μαρμελάδα είναι η royal εκδοχή του celebrity condiment, τότε η καυτερή σάλτσα είναι η λαϊκή εκδοχή. Ο Ed Sheeran λανσάρισε το Tingly Ted’s, μια σειρά με χιούμορ και σλόγκαν τύπου «Μου αρέσουν οι σάλτσες, δεν το κρύβω».

Στην ίδια γραμμή και η Ubah Hassan με το Ubah Hot, που έπαιξε ρόλο σε τσακωμό στο RHONY, αλλά και ο Brooklyn Beckham με το Cloud23, που μοιάζει περισσότερο με skincare brand παρά με κάτι που βάζεις σε φτερούγες κοτόπουλου. Πιο αυθεντικό είναι το Disha Hot του Omar Opollo, βασισμένο σε οικογενειακή συνταγή και χαμηλών τόνων branding. 

Όμως, γιατί τώρα όλοι τρέχουν να μπουν σ’ αυτό το παιχνίδι; Ίσως γιατί το κόστος είναι μικρό, η τιμή του προϊόντος προσιτή και, σε περιόδους κρίσης, το φαγητό παραμένει ανάγκη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Περισσότερα Θέματα Entertainment
3 / position1: 1481 / position2: 3466
× PINK.GR
ΑΡΧΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
GET CONNECTED
Nextweb