ENTERTAINMENT

Η αυτοκρατορία επιχειρήσεων των Kardashians – Jenners: Ποια είναι η πιο επικερδής και ποια η λιγότερο;

Εκτός από τα κέρδη του ριάλιτι, ολόκληρη η οικογένεια Kardashian-Jenner κερδίζει εκατομμύρια από τις πολλές επικερδείς επιχειρήσεις τους
Γράφει η MATINA KONTOY
Η αυτοκρατορία επιχειρήσεων των Kardashians – Jenners: Ποια είναι η πιο επικερδής και ποια η λιγότερο;
Collage

Για πρώτη φορά μάθαμε για αυτή την οικογένεια σχεδόν πριν από 20 χρόνια. Από τότε, μετά από τα διάσημα ριάλιτι και spin-offs, η οικογένεια έχει χτίσει μια τεράστια αυτοκρατορία και μέσω των επιχειρήσεων. Από την μαμά Kris Jenner, έως την μικρότερη Kylie Jenner, η οικογένεια Kardashian-Jenner έχει ξεκινήσει μια σειρά από μαζικά επιτυχημένες επιχειρήσεις και τις έχει δημιουργήσει σχεδόν από το τίποτα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ορισμένες εταιρείες ήταν εκπληκτικά επιτυχημένες, αποδίδοντας εκατομμύρια στην οικογένεια των τηλεοπτικών ριάλιτι, ενώ μερικές άλλες απέτυχαν λίγο μετά την κυκλοφορία τους.

Από τη σειρά Arthur George του Rob Kardashian, τα ρούχα Kendall+Kylie, το βιντεο-παιχνίδι Hollywood της Kim Kardashian, τα Kylie Cosmetics, τα SKIMS, το 818 Tequila της Kendall Jenner, το POOSH της Kourtney Kardashian, το Good American brand της Khloe Kardashian, αλλά και τα πιο πρόσφατα λανσαρίσματα, SKKN by Kim Makeup και Khy Clothing Line, η οικογένεια έχει αποδείξει πώς έχει ταλέντο στην επιχειρηματικότητα.

Η κατάταξη των επιχειρήσεων από την πιο κερδοφόρα έως τη λιγότερο:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

 

SKIMS από την Kim Kardashian

skims.com

Εκτιμώμενα ετήσια έσοδα: 500 εκατομμύρια δολάρια

Η Κιμ Καρντάσιαν συνίδρυσε τη σειρά εσωρούχων, SKIMS το 2019 με τη βοήθεια της Έμμα Γκρεντ και του συζύγου της Τζενς Γκρέντε. Τα προϊόντα της εταιρείας ξεκίνησαν με γυναικεία εσώρουχα και πρόσφατα επεκτάθηκαν και περιλαμβάνουν ανδρικά εσώρουχα, μεταξύ άλλων ειδών ένδυσης.

Το 2022, η εταιρεία της Κιμ αποτιμήθηκε στα 3,2 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά μετά από έναν γύρο χρηματοδότησης το 2023, εκτιμήθηκε στα 4 δισεκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με τους New York Times. Από τον Φεβρουάριο του 2024, η εταιρεία εξακολουθεί να έχει αποτίμηση 3,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η εταιρεία κέρδισε επίσης 500 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα, τα οποία αναμένεται να αυξηθούν το 2024. Ένα μεγάλο μέρος της καθαρής αξίας 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων της Κιμ Καρντάσιαν προέρχεται από τη σειρά shape-wears, καθιστώντας την ως την πιο προσοδοφόρα επιχείρηση Kardashian-Jenner.

 

Kylie Cosmetics από την Kylie Jenner

kyliecosmetics.com

Εκτιμώμενα ετήσια έσοδα: 371 εκατομμύρια δολάρια

Μέχρι το 2014, η Kylie Jenner είχε συγκεντρώσει τους δικούς της θαυμαστές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μακριά από τις αδερφές της και την επωνυμία Kardashian, κάτι που της επέτρεψε να λανσάρει τη σειρά προϊόντων της για τα χείλη με το όνομα Kylie Cosmetics. Κυκλοφόρησε μια σειρά από κιτ για τα χείλη που είναι γνωστό ότι μόλις λανσαρίστηκαν, εξαντλήθηκαν σε λίγα λεπτά. Το 2019, πούλησε το 51% των καλλυντικών της στη Coty Inc. για 600 εκατομμύρια δολάρια και πήρε 340 εκατομμύρια δολάρια μετά από φόρους, σύμφωνα με το Forbes.

Σύμφωνα με τη Cosmetify, η Kylie Cosmetics κατατάχθηκε στην τρίτη θέση ως μία από τις πλουσιότερες μάρκες ομορφιάς διασημοτήτων το 2023, με έσοδα 371 εκατομμύρια δολάρια. Το Fenty της Rihanna κατέλαβε την πρώτη θέση και η μάρκα μαλλιών της Priyanka Chopra, Anomaly Hair Care, είναι η δεύτερη ως η πλουσιότερη μάρκα ομορφιάς διασημοτήτων με έσοδα 530 εκατομμυρίων δολαρίων. Η μάρκα καλλυντικών της Jenner είναι αναμφισβήτητα μια από τις πλουσιότερες επιχειρήσεις που ανήκει σε μέλος της οικογένειας Kardashian-Jenner.

 

Good American από την Khloe Kardashian

goodamerican.com

Εκτιμώμενα ετήσια έσοδα: 200 εκατομμύρια δολάρια

Η Khloe Kardashian μπήκε στον επιχειρηματικό κόσμο το 2016, όταν ίδρυσε επιχείρηση με τζιν, την Good American. Η εταιρεία σε λίγα μόλις χρόνια έγινε ανταγωνιστική σε έσοδα με μεγάλες μάρκες ρούχων. Ξεκίνησε πουλώντας τζιν ρούχα, ενώ στην πορεία λάνσαρε παπούτσια, μαγιό, shape-wears και άλλα προϊόντα.

Η Good American, διαθέτει πολύ μεγάλη γκάμα μεγεθών και άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στο Λος Άντζελες, ώστε όλοι να μπορούν να δουν τα ρούχα και από κοντά πριν ψωνίσουν. Η εταιρεία της Khloe είχε έσοδα άνω των 200 εκατομμυρίων δολαρίων το 2022, αύξηση 30% από το προηγούμενο έτος. Υπολογίζεται ότι η αξία του brand ξεπερνά τα 12 εκατομμύρια δολάρια.

 

Kylie Skin από την Kylie Jenner

kyliecosmetics.com

Εκτιμώμενα ετήσια έσοδα: $138,5 εκατομμύρια

Εκτός από τα Kylie Cosmetics, η Kylie έχει επίσης μια σειρά περιποίησης δέρματος, την Kylie Skin. Σύμφωνα με το Net Worth Spot, η σειρά αξίας 16 εκατομμυρίων δολαρίων, αποφέρει εκτιμώμενα κέρδη 138,5 εκατομμυρίων δολαρίων ετησίως. Η μάρκα προσφέρει πολλά προϊόντα, όπως μάσκες προσώπου, κρέμες ματιών, ορούς, τόνερ και ενυδατικές κρέμες.

 

SKKN By Kim, της Kim Kardashian

skknbykim.com

Εκτιμώμενα ετήσια έσοδα: $100 εκατομμύρια

Η Kim Kardashian έχει κατακτήσει την τέχνη ανάπτυξης μιας επιτυχημένης επιχείρησης σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η σταρ του Keeping Up With The Kardashians κυκλοφόρησε το εμπορικό σήμα ομορφιάς της, KKW Beauty, το 2017 μαζί με τα αρώματα KKW. Το 2020, η Coty Inc. ανακοίνωσε ότι είχε αγοράσει μερίδιο 20% στην εταιρεία για 200 εκατομμύρια δολάρια. Ο γίγαντας της ομορφιάς αποτίμησε την KKW Beauty σε 1 δισεκατομμύριο δολάρια.

Η Kim Kardashian έκλεισε το KKW Beauty το 2021 για να λανσάρει μια σειρά πολυτελών προϊόντων περιποίησης δέρματος, SKKN By Kim τον επόμενο χρόνο. Η SKKN By Kim προσφέρει ένα κουτί με προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας που πωλούνται στην τιμή των 673 $.

Υπάρχουν αναφορές ότι η Kim Kardashian σχεδιάζει να αγοράσει ξανά το μερίδιο 20% που πούλησε στην Coty Inc. Σύμφωνα με πληροφορίες, θέλει να πάρει πίσω το μερίδιο για να επεκτείνει τις κατηγορίες ομορφιάς της μάρκας. Η σειρά περιποίησης δέρματος αποφέρει περίπου 100 εκατομμύρια δολάρια ετησίως.

 

Jenner Communications από την Kris Jenner

Καθαρή περιουσία εταιρείας: 190 εκατομμύρια δολάρια

Η Jenner Communications είναι μια άλλη πολύ προσοδοφόρα εταιρεία που ανήκει στην Kris Jenner. Η εταιρεία παραγωγής εδρεύει στο Λος Άντζελες και διαχειρίζεται τα πάντα για την καριέρα και των έξι παιδιών της οικογένειας Kardashian. Αυτό περιλαμβάνει την προμήθεια προσοδοφόρων συμφωνιών, την αναθεώρηση των συμβολαίων και τη διαχείριση των πολυάριθμων εμπορικών σημάτων Kardashian.

Ως μάνατζερ των Kim, Kylie, Kourtney, Rob, Kendall και Khloe, η Jenner λαμβάνει μείωση 10% από όλες τις προσφορές τους με επωνυμίες, είτε μεγάλες είτε μικρές. Η Jenner Communications αξίζει 190 εκατομμύρια δολάρια και θα συνεχίσει να κερδίζει περισσότερα καθώς η οικογένεια Kardashian-Jenner ολοένα και μεγαλώνει την αυτοκρατορία της.

 

818 Tequila από την Kendall Jenner

Instagram Kris Jenner

Εκτιμώμενα ετήσια έσοδα: $23 εκατομμύρια

Το supermodel Kendall Jenner κυκλοφόρησε το εμπορικό σήμα της τεκίλας 818 τον Μάιο του 2021. Κατά τους πρώτους επτά μήνες, φέρεται να πούλησαν 136.000 θήκες, που ισοδυναμούν με 1,5 εκατομμύρια μπουκάλια. Η επιχείρηση της Jenner πηγαίνει καλά, φέρνοντας περισσότερα από 1 εκατομμύριο δολάρια σε έσοδα.

Το 2021, η εταιρεία κέρδισε 1.433.013 $ και το 2022, τα έσοδά τους υπερδιπλασιάστηκαν στα 6.865.452 $. Η μάρκα αναμένεται να κερδίσει ακόμη περισσότερα χρήματα, καθώς κατέλαβε την πέμπτη θέση το 2022 μεταξύ όλων των τεκίλα με βάση τις πωλήσεις σε δολάρια που πωλήθηκαν μέσω του ReserveBar.

Όσον αφορά το 2023, υπολογίστηκε ότι η Jenner είχε έσοδα 23 εκατομμυρίων δολαρίων για 818. Φαίνεται ότι τα έσοδα θα συνεχίσουν να αυξάνονται και για το 2024.

 

Poosh από την Kourtney Kardashian

poosh.com

Εκτιμώμενα ετήσια έσοδα: $3 εκατομμύρια

Η Kourtney Kardashian αποφάσισε να ακολουθήσει μια διαφορετική διαδρομή όταν οι αδερφές της μπήκαν στη βιομηχανία ομορφιάς και καλλυντικών. Η σύζυγος του Travis Barker κυκλοφόρησε τον ιστότοπό της για την ευεξία, POOSH το 2019 για να εκπαιδεύσει και να παρακινήσει τους ανθρώπους στο να ζουν έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Σύμφωνα με το Net Worth Spot, ο ιστότοπος αξίζει 15 εκατομμύρια δολάρια και αποφέρει έσοδα 3 εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο.

 

Safely από την Kris Jenner

getsafely.com

Ιδιοκτησία: 7%

Το 2021, η Kris Jenner συνίδρυσε την επωνυμία καθαρισμού της, Safely, μαζί με τη CEO της Good American Emma Grede. Το Safely ήταν σε μεγάλο βαθμό επιτυχημένο από την κυκλοφορία του. Τα προϊόντα καθαρισμού τους βρίσκονται στον ιστότοπό τους, αλλά συνεργάστηκαν και με τη Walmart για να τα φέρουν πιο κοντά σε κάθε Αμερικανό καταναλωτή που θέλει να τα δοκιμάσει στο σπίτι του. Σύμφωνα με τον Kris, το Safely είναι διαθέσιμο σε 6.000 καταστήματα, κάτι που μεταφράζεται σε σημαντικά έσοδα για μία νέα εταιρεία.

 

Arthur George Sock Line από τον Robert Kardashian

shoparthurgeorge.com

Εκτιμώμενα ετήσια έσοδα: $933.000

Ο Ρόμπερτ Καρντάσιαν Τζούνιορ έχει μια από τις λιγότερο προσοδοφόρες επιχειρήσεις στην οικογένεια από τότε που εγκατέλειψε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο Rob ξεκίνησε την εταιρεία καλτσών το 2012 και κυκλοφόρησε πολλά σχέδια για άνδρες και γυναίκες. Ωστόσο, ο Rob είχε πρόβλημα να διευθύνει την εταιρεία και σύντομα βρέθηκε σε χρέη 300.000 $ και χρειαζόταν την Kris Jenner για να τον σώσει.

Σύμφωνα με δικαστικά έγγραφα που εξασφάλισε το The Blast, η Kris Jenner αγόρασε τη μισή εταιρεία από τον γιο της. Το Instagram της σειράς καλτσών Arthur George δεν έχει δημοσιεύσει τίποτα από το 2020, αλλά ο ιστότοπος εξακολουθεί να λειτουργεί. Η μάρκα έχει εκτιμώμενα έσοδα 933 χιλιάδες δολάρια, σύμφωνα με την Datanyze.

 

DASH Boutiques: Η πρώτη επικερδής επιχείρηση των Kardashians

Instagram Kim Kardashian

Εκτιμώμενα ετήσια έσοδα πριν από το 2018: 12 εκατομμύρια δολάρια

Η πρώτη επιχείρηση που ξεκίνησαν οι Kardashians ως οικογένεια ήταν τα καταστήματα DASH. Η Khloe, η Kim και η Kourtney Kardashian άνοιξαν το κατάστημα το 2006. Μάλιστα το κατάστημα το είδαμε πολλές φορές στο ριάλιτι Keeping Up With The Kardashians. Τα καταστήματα τα πήγαν τόσο καλά που οι Kardashians επεκτάθηκαν σε πόλεις όπως το Μαϊάμι και η Νέα Υόρκη, όπου γύρισαν επίσης spin-offs όπως το «Kim & Kourtney Take Miami».

Πηγές είπαν στο TMZ το 2010 ότι το κατάστημα DASH της Νέας Υόρκης απέφερε καθημερινά 50.000 $ σε πωλήσεις από τότε που άνοιξε. Σύμφωνα με τον Growjo, τα ετήσια έσοδα της μπουτίκ ήταν 12,1 εκατομμύρια δολάρια, αλλά παρά την επιτυχία της, η Kim ανακοίνωσε το κλείσιμό τους το 2018. Η σταρ των Kardashians εξήγησε ότι οι ζωές τους και οι προτεραιότητές τους έχουν αλλάξει τόσο πολύ που δεν έχουν χρόνο να επικεντρωθούν και σε αυτά τα καταστήματα.

Η επιχείρηση δεν αξίζει πολλά από το κλείσιμό της, αλλά ήταν η πρώτη προσοδοφόρα προσπάθεια της οικογένειας και σίγουρα τους έμαθε πολλά για τη διαχείριση των επιχειρήσεων δισεκατομμυρίων δολαρίων που κατέχουν σήμερα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Περισσότερα Θέματα Entertainment
47 / position1: 176 / position2: 670
× PINK.GR
ΑΡΧΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
GET CONNECTED
Nextweb