H αγαπημένη μας signature κρέμα, έρχεται σε 5 μοναδικά σχέδια με απεικονίσεις από το γιορτινό δείπνο, την ανταλλαγή δώρων και άλλα Χριστουγεννιάτικα έθιμα, στιγμές που δε θα είχαν την ίδια αξία χωρίς τη συντροφιά των αγαπημένων μας.
Έτσι, η NIVEA, με τη Winter Limited Edition All-Purpose Creme, μας καλεί να δείξουμε την αγάπη και τη φροντίδα μας, δίνοντας ένα ξεχωριστό δώρο σε όλους αυτούς που κάνουν τις στιγμές μας πολύτιμες.
Στο χαρακτηριστικό μπλε βαζάκι, η διαχρονική κρέμα της NIVEA είναι δίπλα μας για πάνω από 100 χρόνια, εξασφαλίζοντας αξιόπιστη φροντίδα και αποτελεσματική ενυδάτωση στην επιδερμίδα μας. Ιδιαίτερα την περίοδο των γιορτών, όταν οι χαμηλές θερμοκρασίες κάνουν πιο επιτακτική από ποτέ την ανάγκη για ενυδάτωση, η αγαπημένη μας NIVEA All-Purpose Creme, κατάλληλη για πρόσωπο, σώμα και χέρια αποτελεί μια διαχρονική επιλογή φροντίδας για εμάς και τα αγαπημένα μας πρόσωπα.
Σχετικά με την Beiersdorf AG:
Η Beiersdorf υποστηρίζει καινοτόμα, υψηλής ποιότητας προϊόντα φροντίδας της επιδερμίδας, καθώς και πρωτοπόρες δερματολογικές έρευνες εδώ και 140 χρόνια. Εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο μένουν σταθερά πιστοί σε κορυφαία διεθνή brands μας, όπως η NIVEA, το No.1 brand φροντίδας του δέρματος στον κόσμο*, η Eucerin (δερμοκαλλυντικά), η La Prairie (καλλυντικά επιλεκτικής) και η Hansaplast (επιθέματα και φροντίδα πληγών). Αναγνωρισμένα brands, όπως τα Aquaphor, Coppertone, Chantecaille, Labello, 8x4, atrix, Hidrofugal, Maestro, και Florena, συμπληρώνουν το εκτεταμένο χαρτοφυλάκιό μας στον Τομέα Καταναλωτικής Επιχειρηματικής Δραστηριότητας. Μέσω της συνδεδεμένης εταιρείας tesa SE της οποίας κατέχει την πλήρη κυριότητα, η Beiersdorf κατατάσσεται επίσης στους κορυφαίους κατασκευαστές τεχνικών αυτοκόλλητων ταινιών στον κόσμο, παρέχοντας λύσεις αυτοκόλλητων προϊόντων σε βιομηχανίες, βιοτεχνίες και καταναλωτές.
Η Εταιρεία εδρεύει στο Αμβούργο και το οικονομικός έτος 2022 σημείωσε πωλήσεις €8.8 εκ. και αποτελέσματα χρήσης (EBIT) €1.2 εκ. Η Beiersdorf απασχολεί περισσότερους από 20.000 εργαζομένους σε όλον τον κόσμο, τους οποίους συνδέουν οι κοινές αξίες, η ισχυρή εταιρική κουλτούρα και ο σκοπός «Care Beyond Skin» της Beiersdorf . Στο πλαίσιο της επιχειρηματικής στρατηγικής της C.A.R.E.+, η Εταιρεία εφαρμόζει ένα πολυετές επενδυτικό πρόγραμμα που εστιάζει στην ανταγωνιστική και βιώσιμη ανάπτυξη. Το πρόγραμμα εναρμονίζεται με τη φιλόδοξη Ατζέντα Βιωσιμότητας, χάρη στην οποία η Beiersdorf παράγει καθαρή προστιθέμενη αξία για τους καταναλωτές, την κοινωνία και το φυσικό περιβάλλον.
* Πηγή: Euromonitor International Limited, NIVEA μέσω του brand - ομπρέλα στις κατηγορίες Φροντίδα Σώματος, Φροντίδα Προσώπου και Φροντίδα Χεριών, με βάση στοιχεία πωλήσεων λιανικής, 2022.