
Η Maryam Ghafarinia θα παρευρεθεί στο Coachella αυτό το Σαββατοκύριακο για τέταρτη φορά. Αλλά δεν έχει δει ακόμη μια πραγματική παράσταση στο μουσικό φεστιβάλ στην έρημο της Καλιφόρνια.
«Ελπίζω φέτος [να τα καταφέρω]», είπε. «Αλλά το λέω κάθε χρόνο».
Οι συναυλίες που θα διαρκέσουν το Σαββατοκύριακο, φέτος με τίτλους τους Harry Styles, Billie Eilish, Swedish House Mafia και The Weeknd (αντικαθιστώντας τον Kanye West μετά την αποχώρησή του την τελευταία στιγμή), θα πραγματοποιηθούν 15-17 και 22-24 Απριλίου.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Όμως, ενώ πολλοί γλεντζέδες θα κάνουν πάρτι όλη τη νύχτα, η Ghafarinia θα ξυπνά κάθε μέρα γύρω στις 7 π.μ. για να ντυθεί και να βαφτεί, προτού ξεκινήσει μια σειρά από «brand activations» και πάρτι, να γυρίσει μαθήματα μακιγιάζ και να «φτιάξει περιεχόμενο» για να μοιραστεί με τους 186.000 ακόλουθούς της στο Instagram.
Στη συνέχεια, θα αφιερώσει ώρες επεξεργάζοντας ένα βίντεο ή διορθώνοντας μια φωτογραφία για να το στείλει την έγκριση ενός από τους χορηγούς της επωνυμίας της πριν το δημοσιεύσει. Μέχρι τη στιγμή που οι τραγουδιστές βγαίνουν στη σκηνή κατά τη δύση του ηλίου, είναι «ήδη εξαντλημένη».
«Υπάρχει τόση δουλειά», λέει.
Αλλά ακόμα κι αν της λείπουν οι συναυλίες της Megan Thee Stallion ή Doja Cat ή του Harry Styles, δεν μπορεί να παραπονεθεί. Η Ghafarinia και οι influencers του Instagram με τόσο μεγάλο κοινό - εκατοντάδες χιλιάδες ακόλουθοι - μπορούν να κερδίσουν πάνω από 10.000 $ στο Coachella αν παίξουν σωστά τα χαρτιά τους!
Η lifestyle blogger του Λος Άντζελες - η οποία έχει δουλέψει με τη Rachel Zoe, τη Revolve και τον αυτομαυριστήρα Bonsai Sand σε προηγούμενα φεστιβάλ - χρεώνει μεταξύ 2.000 $ για μια φωτογραφία και $ 3.500 για ένα βίντεο στο Instagram. Αλλά είπε ότι οι εταιρείες συνήθως θέλουν περισσότερα από μια απλή ανάρτηση από την Coachella.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Θέλουν επίσης να πας σε μια εκδήλωση, θέλουν επίσης να κάνεις ιστορίες, μπορεί να θέλουν πολλές αναρτήσεις, θέλουν να ποστάρεις ακόμη και πριν από το Coachella», εξήγησε. «Έτσι, υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες να παράξεις περιεχόμενο και άρα να βγάλεις περισσότερα χρήματα».
Όσοι έχουν εκατομμύρια ακολούθους μπορούν να κάνουν περισσότερα. Το 2019, η Real Housewife Lisa Rinna αποκάλυψε ότι η Amazon της έδωσε «μια περιουσία» για να παρευρεθεί στο Coachella και να προωθήσει την εταιρεία.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Όταν μιλάμε για μοντέλα και reality stars, αυτός ο [μισθός] μπορεί να φτάσει και τις εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια», δήλωσε η Amy Luca, ανώτερη αντιπρόεδρος της Media.Monks, μιας παγκόσμιας εταιρείας μάρκετινγκ και διαφημιστικών υπηρεσιών. Και είπε ότι αξίζει τον κόπο.
«Κάποιοι από αυτούς τους influencers» - όπως οι Kendall Jenner και Bella Hadid - «προσεγγίζουν πάρα πολύ κόσμο», είπε. «Εάν είστε μια εταιρεία που θέλει να πουλήσει καλλυντικά και έχετε έναν influencer που μεταδίδει καθημερινά από το Coachella και τα προϊόντα που χρησιμοποιεί για να βαφτεί στο Coachella, και έχει κοινό μεγαλύτερο από το κοινό των Όσκαρ (!), θα γίνει σοβαρή δουλειά».