Εν μέσω δύσκολων καιρών και αρνητικής δημοσιότητας λόγω αρκετών σκανδάλων, η Facebook αποφάσισε να κάνει τον... αντιπερισπασμό και να βγάλει νέο λογότυπο!
Θεωρώντας ότι με τον τρόπο αυτό βελτιώνει την εικόνα της, η εταιρεία προχώρησε σε λίφτινγκ του λογοτύπου, σε μία προσπάθεια να διαχωριστεί από τις θυγατρικές Instagram και Whatsapp.
Το νέο logo έχει κεφαλαία γράμματα και θα εμφανιστεί στις διάφορες υπηρεσίες μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Πλέον θα χρησιμοποιεί δυναμικά χρώματα και θα αλλάζει ανάλογα με το περιβάλλον.
Η πίεση από τα σκάνδαλα ήταν τέτοια που η εταιρεία σκεφτόταν μέχρι και να αλλάξει το όνομά της. Τελικώς όμως εκτιμήθηκε πως τότε ίσως οι χρήστες νόμιζαν ότι η Facebook κρύβεται από τα προβλήματά της, επομένως προιχώρησαν απλώς στην αλλαγή logo.