GIRL POWER: ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΥΛ THINK

Δυο γυναίκες χημικοί στη βιομηχανία της ομορφιάς

Δημιούργησαν καινοτόμες επιχειρήσεις
Γράφει η ΛΟΥΚΙΑ ΣΑΝΙΔΑ
Δυο γυναίκες χημικοί στη βιομηχανία της ομορφιάς
Kailey Bradt, Lizzy Trelstad (social media)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην εποχή μας, οι γυναίκες επιστήμονες κερδίζουν ολοένα και περισσότερο την αναγνώριση στους τομείς τους. Βρίσκονται σε σημαντικές θέσεις και διαπρέπουν. Πολλές από αυτές, μάλιστα, κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα, δημιουργώντας επιχερήσεις.

Επειδή αγαπάμε τον χώρο της ομορφιάς,  ξεχωρίσαμε δύο γυναίκες χημικούς, που δραστηριοποιούνται στη βιομηχανία της ομορφιάς και τις παρουσιάζουμε με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας. Η Kailey Bradt και η Lizzy Trelstad, με τις καινοτόμες ιδέες τους κατάφεραν να ξεχωρίσουν.

Kailey Bradt, ιδρύτρια της Susteau

Η Kailey Bradt, Χημικός Μηχανικός με Master of Science στην Ανάπτυξη προϊόντων, ίδρυσε την εταιρεία Susteau. Ουσιαστικά, πρόκειται για την πρώτη σειρά περιποίησης μαλλιών που ενεργοποιείται με νερό και παρέχει τα ίδια συστατικά σε μορφή σκόνης. 

Το ενδιαφέρον της για την αειφορία και την ομορφιά ξεκίνησε από μικρή ηλικία, καθώς από τα 16 της γνώριζε ότι ήθελε να κάνει κάτι που να έχει σχέση με τη βιωσιμότητα, όπως δηλώνει στο Wearedoré.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kailey Raee 🧝🏻‍♀️ (@kaileyraee)

Η ιδέα της εταιρείας της, προέκυψε ενώ δούλευε σε μια startup και ταξίδευε συχνά με το αεροπλάνο. Επειδή θέλει να μειώσει το αποτύπωμα του άνθρακα, ταξίδευει μόνο με χειραποσκευή. Το πρόβλημα που συναντούσε συχνά ήταν ότι τα προϊόντα περιποίησης καταλάμβαναν βάρος και χώρο στην χειραποσκευή. Επιπλέον, έχοντας δοκιμάσει πολλά προϊόντα μαλλιών, δεν ήταν ουσιαστικά ευχαριστημένη με αυτά που έβρισκε στην αγορά. 

Έτσι, προέκυψε η ιδέα να χρησιμοποιήσει τις επιστημονικές της γνώσεις ώστε να δημιουργήσει κάτι καινοτόμο.  “Όταν ανακάλυψα ότι τα σαμπουάν περιέχουν 80% νερό κατά μέσο όρο, δε μπορούσα να το πιστέψω. Έτσι ήθελα να δημιουργήσω κάτι διαφορετικό. Δεν είχε δημιουργηθεί προϊόν σε μορφή σκόνης, αλλά ήμουν αποφασισμένη να το κάνω να λειτουργήσει”, λέει στο Thrive Global. Ίδρυσε την OWA Haircare, η οποία πρόσφατα έκανε rebranding και μετονομάστηκε σε Susteau.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Susteau (@susteauofficial)

Τα προϊόντα της εταιρείας προέρχονται από φυσικά συστατικά, και είναι vegan και cruelty free. Επιπλέον, δεν περιέχουν νερό, θειικά άλατα, parabens, συνθετικά χρώματα και συνθετικό άρωμα. Τον Ιούνιο του 2019 η Susteau συνεργάστηκε με την Credo για την διανομή των προϊόντων, μια εταιρεία- ηγέτη στην Clean Beauty (καθαρή ομορφιά). Η Kailey Bradt υποστηρίζει ότι η ομορφιά χωρίς την προσθήκη νερού είναι το μέλλον, όχι μόνο μια τάση που θα φύγει.

Lizzy Trelstad, ιδρύτρια της Beaker

Η Lizzy Trelstad, ιδρύτρια της εταιρείας Beaker, είναι χημικός καινοτομίας, απόφοιτος του Πανεπιστημίου Columbia, με εμπειρία στην προσωπική φροντίδα, τη δημιουργία καλλυντικών και αρωμάτων. 

Η Beaker, είναι μια πλατφόρμα που ταιριάζει τα προϊόντα ομορφιάς με τους καταναλωτές, αναζητώντας το καταλληλότερο για τον καθένα ξεχωριστά. “Τα ‘καλύτερα’ προϊόντα ομορφιάς δεν είναι πάντα τα καλύτερα προϊόντα για εσάς”, δηλώνει στο Thrive Global. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Beaker (@hello_beaker)

Η εταιρεία της “στοχεύει να αλλάξει το καταναλωτικό μέλλον της ομορφιάς”, όπως δηλώνει σε συνεντεύξεις της. Η ιδέα γεννήθηκε από τις απογοητεύσεις που βίωνε ενώ εργαζόταν ως σχεδιάστρια σε εταιρεία παραγωγής καλλυντικών. Άρχισε να αντιλαμβάνεται το χάσμα μεταξύ καταναλωτών και των ανθρώπων του marketing. Έβλεπε ότι δεν υπήρχε μια “κοινή γλώσσα” ώστε να καταλαβαίνουν και οι δύο πλευρές το ίδιο. Έτσι, προσπάθησε να τη δημιουργήσει. Η Beaker εστιάζει αρχικά στον καθαρισμό προσώπου και σύντομα έχει στόχο να εξαπλωθεί και σε όλον τον τομέα της ομορφιάς.

Ουσιαστικά, η πλατφόρμα δεν μας εξηγεί τι είναι ένα συστατικό, ή ποιά είναι η δράση του, αλλά τι σημαίνει για εμάς. Αυτό το πετυχαίνει χρησιμοποιώντας χημική ανάλυση για να διαβάσει τις ετικέτες προϊόντων για λογαριασμό των καταναλωτών, κατανοώντας αν πραγματικά ταιριάζει στον τρόπο ζωής, το δέρμα και το budget τους.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Beaker (@hello_beaker)

Όπως λέει στο Thrive Global: “Η προσωποποιημένη ομορφιά μπορεί να αποτελεί αυτή τη στιγμή trend, αλλά βλέπουμε στο μέλλον της ομορφιάς να ριζώνει σαν τεχνολογία”.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Περισσότερα Θέματα Think
0 / position1: 0 / position2: 0
× PINK.GR
ΑΡΧΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
GET CONNECTED
Nextweb